TV3 obté una audiència de Champions amb un 33% de quota i gairebé un milió d'espectadors
La transmissió del partit i la programació especial de la final des de Torí van tenir un ampli seguiment en directe per TV3 i a les plataformes digitals d'Esport3 i TV3
Guanyi o perdi, el Barça femení connecta amb el públic. Ho demostra tant el desplaçament rècord d'aficionats a Torí, com el seguiment massiu dels espectadors que van veure el partit per TV3.
La transmissió de la final entre l'equip blaugrana i l'Olympiqué de Lió va aconseguir unes dades d'audiència de Champions, amb un 33% de quota i gairebé un milió d'espectadors d'audiència acumulada al llarg del partit (969.000).
Durant els 90 minuts el canal va liderar la graella i l'audiència mitjana va arribar als 510.000 espectadors, mentre que el minut d'or va ser a les 20.23. En aquell moment 569.000 espectadors, un 36,2% de share, van posar TV3, coincidint amb els intents de remuntada culers a la segona meitat.
La programació especial de la final, encetada divendres des de Torí, també va tenir un ampli seguiment per TV3 i a les plataformes digitals d'Esport3 i TV3.
Gran impacte de la final a internet
La final de la Champions 2022 es va seguir amb intensitat als webs i aplicacions d'Esport3 i TV3. El directe del partit va ser el contingut digital mes vist de TV3, amb gairebé 50.000 usuaris únics i 120.000 reproduccions.
? GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL del Barça! Alexia Putellas escurça distàncies en el marcador!@FCBfemeni 1?@OLfeminin 3?
TV3.cat (@tv3cat) May 21, 2022
?? 41'#ChampionsTV3 #UWCLfinal
? https://t.co/rXMOYpfqCG pic.twitter.com/sTKfFtSbji