El Barça de Giráldez, un equip amb un poder de convocatòria massiu
El Barça de Giráldez, un equip amb un poder de convocatòria massiu
champions league

TV3 obté una audiència de Champions amb un 33% de quota i gairebé un milió d'espectadors

La transmissió del partit i la programació especial de la final des de Torí van tenir un ampli seguiment en directe per TV3 i a les plataformes digitals d'Esport3 i TV3

Redacció Esport3Actualitzat

Guanyi o perdi, el Barça femení connecta amb el públic. Ho demostra tant el desplaçament rècord d'aficionats a Torí, com el seguiment massiu dels espectadors que van veure el partit per TV3.

La transmissió de la final entre l'equip blaugrana i l'Olympiqué de Lió va aconseguir unes dades d'audiència de Champions, amb un 33% de quota i gairebé un milió d'espectadors d'audiència acumulada al llarg del partit (969.000).

Durant els 90 minuts el canal va liderar la graella i l'audiència mitjana va arribar als 510.000 espectadors, mentre que el minut d'or va ser a les 20.23. En aquell moment 569.000 espectadors, un 36,2% de share, van posar TV3, coincidint amb els intents de remuntada culers a la segona meitat.

La programació especial de la final, encetada divendres des de Torí, també va tenir un ampli seguiment per TV3 i a les plataformes digitals d'Esport3 i TV3.

Gran impacte de la final a internet

La final de la Champions 2022 es va seguir amb intensitat als webs i aplicacions d'Esport3 i TV3. El directe del partit va ser el contingut digital mes vist de TV3, amb gairebé 50.000 usuaris únics i 120.000 reproduccions.

Anar al contingut