EGM, primera onada 2020

Catalunya Ràdio és la ràdio que més creix a l'EGM

L'emissora obté un "share" de prop del 25%, el millor des del 2008
TEMA:
EGM
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans, 665.000 oients han escoltat cada dia Catalunya Ràdio el primer trimestre del 2020, amb un creixement del 18% i en un moment en què la ràdio generalista només puja un 5%, respecte de l'onada anterior.

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, comença l'any amb 504.000 oients diaris i un creixement del 17% respecte de l'onada anterior.

El programa de tendències a les xarxes socials, "Popap", amb Mariola Dinarès, aconsegueix la segona millor xifra de la seva història, amb 82.000 oients i un augment de l'11%.
 

Catalunya Ràdio consolida el lideratge com a referència informativa del país

El "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, obté la seva millor audiència de la història, amb 164.000 oients diaris de dilluns a divendres i un augment del 20%, que reforça el seu lideratge com l'informatiu més escoltat de Catalunya.

L'informatiu "Catalunya nit", amb Kílian Sebrià i Laura Rosel, incrementa un 12% la seva audiència i puja als 74.000 oients diaris.

Els caps de setmana, el "Catalunya migdia (cap de setmana)", amb Neus Bonet i Maria Guixà, obté 43.000 oients el dissabte i 46.000 el diumenge.
 

La franja de tarda d'entreteniment, humor i esports puja fins als 191.000 oients

Les tardes de Catalunya Ràdio, de 16.00 a 21.00 hores, consoliden la seva oferta d'entreteniment, humor i esports, amb el magazín de tarda "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, que obté una de les millors xifres dels últims anys i torna a superar els 100.000 oients, amb un increment del 22%; l'"APM?", de Xavi Cazorla, Joel Díaz i Ernest Codina, que arriba als 69.000 oients diaris, amb un increment del 54%, i el "Tot costa", de Jordi Costa i Sònia Gelmà, que obté 86.000 oients diaris i puja un 18%.

També puja "La nit dels ignorants 3.0", amb Xavier Solà, que obté 27.000 oients diaris.
 

Grans caps de setmana

El magazín matinal del cap de setmana "El suplement", amb Roger Escapa, creix un 24% el dissabte, amb 399.000 oients diaris, i el diumenge arriba als 414.000.

L'altre gran magazín del cap de setmana, l'esportiu "Tot gira", amb David Clupés, és el programa esportiu més escoltat el dissabte, amb 140.000 oients.

"El divan", amb Sílvia Cóppulo, obté 42.000 oients i un augment del 22%.

També augmenten l'audiència els programes del dissabte "Els viatgers de la Gran Anaconda", amb Toni Arbonès, que obté 21.000 oients, i "Les dones i els dies", amb Montse Virgili, que n'obté 20.000; "iCatExprés", amb Blai Marsé, 17.000, i "A tocar!", amb Maite Sadurní, amb 9.000.

El programa "Adolescents iCat", amb Roger Carandell, aconsegueix 23.000 oients diaris.
 

I la resta de canals del grup d'emissores de Catalunya Ràdio? I les demarcacions territorials?

El primer trimestre del 2020, el canal temàtic Catalunya Informació ha obtingut 119.000 oients, amb un increment del 27,2%. El canal de música i cultura iCat n'obté 36.000, amb una pujada del 12%, i l'emissora de música clàssica Catalunya Música, 25.000.

Catalunya Ràdio és líder a les demarcacions de Tarragona i Lleida, amb 69.000 i 52.000 oients, respectivament, i augmenta l'audiència a les comarques de Barcelona i Girona.

Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, ha destacat "el lideratge en servei públic" de l'emissora, i ha reconegut que "es fa difícil parlar de xifres en aquestes circumstàncies tan difícils que estem vivint".

Gordillo ha felicitat els professionals, tant els que són a l'estudi com els qui treballen des de casa, per la feina d'aquestes setmanes, i ha fet una menció especial dels tècnics que "permeten que més de la meitat de la plantilla de Catalunya Ràdio pugui fer teletreball, demostrant, tots plegats, el gran potencial de la ràdio pública".

El cap de Continguts de Catalunya Ràdio, Santi Faro, ha destacat "la tendència a l'alça de tota la programació" i ha posat com a exemple la dada global de la franja de la tarda: "Aquests 191.000 oients ens fan pensar que l'estratègia d'oferir aquest altre punt de vista de l'actualitat, des de l'entreteniment i l'humor, és bona."

ARXIVAT A:
EGM Catalunya Ràdio

ÀUDIOS RELACIONATS

Anar al contingut