Només els que paguin podran tenir verificació blava

Twitter elimina la marca de verificat als comptes que no paguen: de Rosalía al papa

Només els que paguin Twitter Blue podran tenir la verificació blava i també altres avantatges

Actualitzat

Twitter ha retirat la marca de verificació blava als comptes que no paguen la subscripció. Es tracta de la subscripció Twitter Blue, que va introduir Elon Musk quan va adquirir la companyia, i que té un cost de 7,29 euros al mes.

Abans d'Elon Musk, Twitter donava aquesta verificació de forma gratuïta a persones públiques. Avui, entre altres, l'han perdut el papa Francesc, la cantant Rosalía, l'empresari Bill Gates o el futbolista Cristiano Ronaldo, l'esportista més seguit del món. Aquests comptes han perdut la verificació perquè no paguen.

Són alguns dels representants de la llista de personalitats, famosos, artistes i esportistes que s'han quedat sense la protecció de la verificació. La llista és llarga, també hi ha Gerard Piqué, l'expresident dels Estats Units, Donald Trump i la cantant Shakira.

De fet, 6 dels 10 comptes amb més seguidors del món han perdut la verificació.

En canvi, el propietari de la companyia, Elon Musk el manté. També les cantants Rihana i Taylor Swift, i el jugador de bàsquet LeBron James, perquè estan subscrits a Twitter Blue

Ahir ja ho va advertir Twitter Verified al seu compte:


Tics grisos i daurats, els altres verificats

Amb aquest canvi, Twitter ofereix ara comptes verificats als usuaris que paguin Twitter Blue amb una marca blava. També ofereix verificació amb una marca daurada i una foto quadrada als comptes comercials.

A més, ofereix la verificació amb una marca de color gris a les organitzacions governamentals o personalitats vinculades a aquestes organitzacions, com per exemple, Barack Obama. 


El perill de perdre la verificació

Que Twitter Blue sigui de pagament ha alterat les normes de la xarxa social. Només els que paguin podran tenir la verificació blava, però també altres avantatges: poden editar els seus tuits, publicar continguts fins a 10.000 caràcters i fer que l'algoritme prioritzi els seus tuits.

Fins ara, només el 0,2% dels usuaris de la xarxa paguen Twitter Blue. El mes de març, però 116.000 persones es van subscriure a Twitter Blue, un 138% més que el mes anterior.

De totes maneres, Twitter encara no genera prou ingressos per compensar els diners que l'empresa va perdre quan moltes empreses van deixar de posar-hi publicitat.

ARXIVAT A:
Twitter
Anar al contingut