TV3, 21 mesos de lideratge indiscutible i audiències de programes que trenquen rècords

Els informatius i també les estrenes com el concurs "Persona infiltrada" o la sèrie de l'hoquei tanquen un altre mes d'èxit

Actualitzat

Ja són 21 mesos seguits els que TV3 continua sent líder d'audiència a Catalunya. Al mes d'abril, també. Els informatius, però també estrenes, com el concurs "Persona infiltrada" o la sèrie "Les de l'hoquei" han comptat amb un ampli suport del públic.

Les audiències de l'última nit electoral de TV3 són de vertigen. El programa dels resultats va tenir gairebé més d'un 41 de "share" i gairebé un milió i mig d'audiència mitjana.

 

És el programa electoral més vist dels últims 15 anys. Tot un rècord per a l'equip d'eleccions, que ja treballa per enllestir la pròxima nit electoral a finals de mes amb un espai encara més gran perquè són municipals i europees en una mateix nit. Serà el 26 de maig.

El debat electoral també va obtenir registres històrics. Els pròxims els conduiran Xavi Coral, amb el debat europeu, i Ariadna Oltra, amb l'esperat debat de les eleccions municipals a Barcelona.

Els informatius han impulsat l'audiència de TV3. No només els telenotícies, líders indiscutibles, sinó també el 324, amb el millor abril de tota la seva història.

Grans resultats també gràcies a les estrenes

 

El retorn d'Anna Simon a TV3 ha estat tot un èxit amb el nou concurs "reality" "Persona infiltrada": una família i els espectadors lluiten per guanyar 5.000 euros cada setmana amb l'ajuda de famosos com Marc Giró, Jair Domínguez o Marta Torné.

 

I l'altra gran jugada ha estat "Les de l'hoquei", amb un liderat brutal entre els joves. Set noies amb la seva entrenadora batallen perquè el seu club d'hoquei no desaparegui.

També va ser molt elevat el consum digital: la millor audiència en directe d'un primer capítol d'una sèrie de ficció dels darrers anys.

En total, durant l'abril, s'han fet més d'11 milions de reproduccions de vídeo als mitjans digitals de la ràdio i la televisió públiques.

 

ARXIVAT A:
Mitjans de comunicació
Anar al contingut