Girona

L'augment de passatgers a l'aeroport de Girona permet crear-hi més llocs de treball

El trànsit de passatgers a l'aeroport de Girona va ser l'any passat de mig milió de persones, i les previsions per al 2003 apunten al triple, un milió i mig. L'establiment de l'aerolínia de vols barats Ryanair ha revolucionat també les tres empreses de lloguer de cotxes que hi ha a l'aeroport, i la resta dels serveis, fins al punt que han hagut d'ampliar plantilla i vehicles. A més, s'ha creat una línia regular d'autobusos que connecta l'aeroport amb Barcelona.

Actualitzat
L'oficina de Hertz, que té un conveni amb Ryanair, s'ha convertit en la quarta de l'estat en nombre de clients. Europcar ha doblat el personal d'oficina i ha triplicat el nombre de vehicles. I la companyia Avis ha doblat la seva flota de 200 a 400 cotxes, i n'ha hagut de subcontractar la neteja. L'arribada de Ryanair ha condicionat també la resta de serveis de l'aeroport. A la cafeteria han hagut de doblar-hi la plantilla, i s'espera que, després de l'estiu, part dels 26 treballadors eventuals passin a tenir contractes indefinits. També des del desembre funciona una línia regular d'autobusos que connecta l'aeroport amb Barcelona, amb una ocupació mitjana del 60%. Arran de l'èxit d'aquest servei, l'empresa ha modificat la política de renovació de la flota i ara compra autobusos amb més capacitat.
Anar al contingut