Imatge d'un concert a la plaça Major de Vic que no es peretirà aquest any (MMVV)
Imatge d'un concert a la plaça Major de Vic que no es peretirà aquest any (MMVV)

El Mercat de Música Viva de Vic fa un salt als continguts digitals en la 32a edició

Es celebrarà del 14 al 19 de setembre i gran part de les seves activitats per a professionals i actuacions seran en línia

Actualitzat

L'impacte del coronavirus ho ha trastocat tot i la música no n'ha quedat indemne. Les noves maneres de relació social, amb mesures d'higiene i de distanciament, estan obligant a replantejar canvis de format. El Mercat de Música Viva de Vic (MMVV) ja treballa en aquest nou escenari.

Celebrarà la 32a edició del 14 al 19 de setembre i, segons ha anunciat l'organització, les activitats adreçades als professionals del sector es faran a través d'un programa de continguts virtuals.

També hi haurà actuacions en línia, preenregistrades en exclusiva, tant per a públic com per a professionals, i es combinarà amb alguns concerts presencials adaptats a la normativa vigent al setembre.


Marc Lloret, director artístic del Mercat de Música Viva de Vic, aposta clarament pel nou format a què ha obligat la crisi sanitària de la Covid-19.

"Que haguéssim pogut esperar a última hora? Jo crec que no. No fer res, dimitir del mercat seria molt més dràstic. aquesta mesura és força dràstica també, però, com a mínim, estem oferint una possiblitat."

 

Els tres eixos de la 32a edició del MMVV

El MMVV ha dividit les activitats en tres eixos: concerts, pitchings i webinars.

Els concerts, han assegurat, seran en alta qualitat i realitzats amb diverses càmeres i es podran veure a través de la web i del canal de Youtube amb accés lliure. El material que els grups i artistes enregistrin ho disposaran a posteriori per a la seva promoció.

Seran tot estrenes, s'enregistraran, a l'estiu, a l'Atlàntida, i després s'emetran per les xarxes. Hi seran una quarantena d'artistes, encara per confirmar. El mercat no descarta fer alguns concerts en directe per diferents punts de la ciutat, en funció de la situació.

En els pitchings, on es ven el producte, les empreses podran exposar les seves propostes i novetats dels seus catàlegs a través d'un vídeo que podran visualitzar els acreditats a l'àrea professional de la web de l'organització.

Els seminaris en línia, webinars, combinaran sessions de gran format amb continguts d'interès per un ampli sector de la indústria musical amb altres més segmentats per poder "interactuar de manera fluida amb els participants".

 

 

ARXIVAT A:
MúsicaCoronavirus
Anar al contingut