El Bayern-Barça, el més vist del mes

TV3, líder d'audiència del mes de maig amb una quota del 12,9%

TV3 ha acabat el mes de maig sent líder en solitari i mantenint-se com la cadena més vista per novè mes consecutiu
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

TV3 és líder d'audiència del mes de maig amb una quota del 12,9%, davant de Tele 5, amb un 11,8%, i d'Antena3, amb un 10,6%. A més distància hi ha La 1, en quarta posició i amb una quota del 7,7%; Cuatro, cinquena classificada, amb un 7,1%, i la Sexta, que ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,5%. Pel que fa als canals temàtics, el canal Esport3 ha tancat el mes de maig amb una quota de l'1,5%, millor registre des del maig del 2014. El 3/24 es consolida com a referència informativa amb una quota de l'1,3%, mentre que el Super3/33 es manté amb l'1,5%.

El programa més vist ha estat la transmissió del partit de Lliga de Campions entre el Bayern de Munic i el FC Barcelona, el dia 12, amb una audiència d'1.571.000 espectadors i una quota del 46,3%. En segon lloc, la final de la Copa del Rei entre l'Athletic de Bilbao i el Barça, amb 1.250.000 espectadors i una quota del 41,5%. En quart lloc, el programa especial eleccions municipals "E-15: Els resultats", amb 927.000 espectadors i una quota del 29,6%, seguit, en cinquè lloc, per l'enfrontament de Lliga de Campions entre la Juventus de Torí i el Reial Madrid, que va tenir 833.000 espectadors i una quota del 29,6%.

Esport3, millor registre de l'any

El mes de maig ha estat molt positiu per al canal Esport3, que ha aconseguit una quota de l'1,5%, una dècima per sobre de la del mes d'abril i millor registre des del mes de maig del 2014.

El 3/24, referència informativa

El canal informatiu creix una dècima respecte a l'abril i tanca el mes de maig amb una quota de l'1,3%, doblant els resultats del seu competidor 24H, de TVE. El seguiment constant de l'actualitat consolida el canal 3/24 com a referent informatiu.

TV3, la cadena generalista més ben valorada

Segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada, amb un 8,2. Destaca l'índex qualitatiu de l'especial "E-15", dedicat a les eleccions municipals, amb una qualificació de 8,1, i també el de la transmissió de la final de la Copa del rei, que els espectadors valoren amb un 8,6, i tota la cobertura posterior al partit, que rep un índex de 8,9.

Els informatius de TV3 tornen a ser els més ben valorats amb un índex qualitatiu mitjà de 8,3. Els "Telenotícies" mantenen el lideratge en credibilitat i confiança.

El més seguit a la web: "E-15: Especial eleccions" i "Cites"
 
L'audiència a internet del mes de maig ha estat d'1.321.000 visitants únics, que han fet més de cinc milions cent mil reproduccions. Al capdavant dels programes amb més visitants únics hi ha els "Telenotícies", amb més de 500.000 visitants i més d'un milió de  reproduccions. A continuació, els 161.000 visitants únics de "La Riera", que han fet més d'un milió de reproduccions dels capítols de la sèrie de TV3. En tercer lloc se situa "Cites", amb 121.000 usuaris que han fet més de 300.000 reproduccions.


Pel que fa al consum de vídeos en el servei del TV3alacarta, destaca el vídeo del segon capítol de "Cites" que ha tingut més de 67.000 visitants i gairebé 90.000 reproduccions. Els vídeos de "Cites" ocupen els quatre primers llocs dels vídeos més vistos. En cinquena posició hi ha el vídeo del vestidor del Barça celebrant el segon gol del València al Santiago Bernabéu, contra el Madrid, que ha rebut més de 39.000 visitants únics amb 46.000 reproduccions. A continuació, el video de Messi marcant el primer gol de la final de la Copa del Rei, que ha tingut més de 38.000 usuaris únics que han fet més de 47.000 reproduccions.
 
Aquest mes també s'ha de destacar la cobertura de les eleccions que van fer els mitjans digitals de la CCMA i que va registrar un magnífic seguiment. L'emissió en directe de TV3 per internet va tenir una audiència més que considerable amb més de 67.000 usuaris durant les hores d'emissió del programa especial dedicat a les eleccions municipals.
 
D'altra banda, l'especial dedicat a les eleccions municipals del portal informatiu, que incloïa gràfics, resultats, notícies, vídeos i també àudios va rebre la visita de 77.000 visitants únics que van consultar 411.000 pàgines. Això significa que cada usuari va consultar una mitjana de més de cinc pàgines. Com a dada curiosa, els deu municipis més consultats d'aquest especial que oferia informació a l'instant de tots els pobles del país, van ser, en aquest ordre, Barcelona, Sabadell, Girona, Lleida, Badalona, Tarragona, Vic, Sant Cugat, Terrassa i Mataró.

VÍDEOS RELACIONATS