Baròmetre CEO, primera onada 2017

Catalunya Ràdio i Catalunya Informació, líders informatius segons el CEO

El grup d'emissores de Catalunya Ràdio puja 6 punts i colidera, amb RAC1, el rànquing de l'últim baròmetre del CEO, que correspon a la primera onada del 2017. L'enquesta pregunta: "A quina emissora de ràdio acostuma vostè a escoltar els informatius habitualment?"

Actualitzat

Segons la primera onada del 2017 del Baròmetre d'Opinió Pública, les emissores de Catalunya Ràdio són seguides per un 30,0% dels enquestats, superant en 6 punts l'onada anterior. Catalunya Ràdio passa del 21,0% al 25,5%, i Catalunya Informació, del 3,1% al 4,5%. Aquestes xifres ens situen com els preferits per l'audiència a l'hora d'informar-se.

Febrer i març, dos mesos rodons per a Catalunya Ràdio!

Les dades d'aquest últim baròmetre del CEO es complementen amb els bons números de l'audiència digital. L'emissora bat el seu rècord a internet amb un increment d'un 49% al febrer fins als 357.000 usuaris únics, segons dades de la consultora comScore. A nivell d'Espanya, l'audiència també ha estat de rècord al febrer amb 441.000 usuaris únics, un increment del 3%. Les bones dades digitals es complementen també amb el creixement de seguidors a Twitter. Aquest mes de març hem arribat a la xifra de 125.000.

TV3 es manté líder!

Segons la primera onada del Baròmetre del CEO, el 44,3% dels enquestats segueixen la informació a TV3 i al 3/24. En concret, TV3 passa del 40,7% de la onada anterior al 41,4% i es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, TVE-1, amb un 13,8%.

Anar al contingut