Part dels 15.000 passatgers de Vueling afectats per la pluja encara no han tornat

Molts viatgers afectats es queixen de falta d'informació de la companyia, que encara no ha normalitzat la situació

RedaccióActualitzat

Les fortes pluges de dilluns a l'àrea de Barcelona van provocar la cancel·lació de 29 vols a l'aeroport del Prat i va afectar 14.300 passatgers, segons ha informat la companyia. Aquesta ha estat la primera situació complicada que viu l'aeroport aquest estiu.

Vueling ha indicat que la majoria dels passatgers han estat recol·locats en altres vols, però a hores d'ara encara hi ha persones afectades que esperen tornar a Barcelona o anar a les seves destinacions. Enric Bou, un dels viatgers afectats, explica la seva experiència des de Londres. Es queixa de la falta d'informació:

"Ens han portat a un hotel, igual que ahir. Cada dia ens porten a un hotel diferent que no sabem quin és ni on serà perquè no hi ha contactes de cap mena amb la companyia. No hi ha taquilla d'informació. Amb els únics que podem parlar és amb el personal de l'aeroport, que fa una sèrie de llistes cada cop que ens porten entre l'hotel i Gatwick. I després de moltes hores esperant, ens traslladen a un hotel on som ara"

 

Molts dels passatgers expressen la seva indignació a través de Twitter:

 

 

La companyia diu que 5.000 dels viatgers van patir les cancel·lacions registrades al Prat, que va quedar paralitzat durant 45 minuts com a conseqüència de les precipitacions. La resta són passatgers que havien d'agafar els seus vols en altres aeroports en els quals opera Vueling. La xifra de cancel·lacions va arribar a 86.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut