Només una minoria d'aeronaus corporatives no podrien operar a l'aeròdrom d'Òdena per la llargada de la pista

Igualada (ACN).- La Cambra de Comerç de Barcelona ha presentat aquest dilluns, un dia abans que expiri el termini per presentar candidatures al concurs per a l'aeroport corporatiu, un estudi sobre les perspectives de futur de l'aeròdrom Igualada-Òdena. L'informe recull que només una minoria d'aeronaus d'aviació corporativa no podrien enlairar-se o aterrar a la infraestructura anoienca per falta d'espai a la pista, una llargada que com va avançar l'ACN, se situa en els 1.500 metres. De fet, d'entre les set aeronaus més utilitzades en l'aviació empresarial europea, només dues de transoceàniques no podrien operar-hi. L'estudi també recull que les rutes més habituals en vols corporatius són les de 500 quilòmetres o menys.
Només una minoria d'aeronaus corporatives no podrien operar a l'aeròdrom d'Òdena per la llargada de la pista

Només una minoria d'aeronaus corporatives no podrien operar a l'aeròdrom d'Òdena per la llargada de la pista

Igualada (ACN).- La Cambra de Comerç de Barcelona ha presentat aquest dilluns, un dia abans que expiri el termini per presentar candidatures al concurs per a l'aeroport corporatiu, un estudi sobre les perspectives de futur de l'aeròdrom Igualada-Òdena. L'informe recull que només una minoria d'aeronaus d'aviació corporativa no podrien enlairar-se o aterrar a la infraestructura anoienca per falta d'espai a la pista, una llargada que com va avançar l'ACN, se situa en els 1.500 metres. De fet, d'entre les set aeronaus més utilitzades en l'aviació empresarial europea, només dues de transoceàniques no podrien operar-hi. L'estudi també recull que les rutes més habituals en vols corporatius són les de 500 quilòmetres o menys.