L'himne de la "roja" a l'Eurocopa, el més vist a YouTube el 2016

Globalment, el més vist ha estat el viatge en cotxe de la cantant britànica Adele amb el presentador del programa "The Late Late Show", James Corden

Actualitzat

Ja se sap quins han estat els vídeos de YouTube més vistos durant l'any 2016. El portal audiovisual ha seleccionat els vídeos que han "marcat tendència" aquest any tenint en compte no només el nombre de reproduccions, sinó també el temps de visualització, la quantitat de comentaris, els "m'agrada" rebuts i la quantitat de vegades que s'han compartit.

A Espanya, lidera la llista "La Roja baila", l'himne oficial de la selecció espanyola per a l'Eurocopa, interpretat pel futbolista Sergio Ramos i la cantant Niña Pastori. El vídeo s'ha vist més de 16 milions de vegades des que es va publicar, el mes de juny.

 

 

El segueix com a vídeos més vistos la paròdia de "Los Morancos" de la cançó de Shakira "La bicicleta", en què ironitzen sobre les dificultats de formar govern a Espanya. A la llista també hi ha el videoclip viral de l'absurda cançó de Piko Taro "The Pen Pineapple Apple Pen"; l'anunci de la loteria de Nadal d'aquest any i, en cinquena posició, una paròdia de "Whats up" del youtuber El Rubius.

En l'apartat musical, l'audiència estatal ha apostat per "La bicicleta", de Shakira i Carlos Vives; "Hasta el amanecer", de Nicky Jam; i "Duele el corazón", d'Enrique Iglesias i Wisin.

Adele i "Pen Pineapple Apple Pen", els més vistos a tot el món

A nivell global, el viatge en cotxe de la cantant britànica Adele amb el presentador del programa "The Late Late Show", James Corden, ha estat el vídeo més vist amb més de 136 milions de visualitzacions. Aquest "carpool karaoke" ha superat la cançó "Pen Pineapple Apple Pen", el vídeo pedagògic "Què hi ha dins d'una serp de cascavell?" i un anunci de Nike protagonitzat per Cristiano Ronaldo.

 

 

Com cada any, YouTube ha fet el seu particular resum. Diversos youtubers protagonitzen el vídeo "YouTube Rewind", interpretant les coreografies més populars de l'any i amb la banda sonora de les cançons més escoltades. En el vídeo també hi participen Corden, l'actor Dwayne Johnson "The Rock" i el locutor de ràdio Charlamagne Tha God.

 

 

 

Anar al contingut