La Plataforma per la Llengua ja ha recollit la meitat de les llaunes de Coca-Cola per a la campanya a favor de l'etiquetatge en català

Barcelona (ACN).- La campanya #repteCocacola, que pretén recollir 20.000 llaunes per elaborar un gran mural reivindicatiu a la Plaça de Catalunya el pròxim 31 de maig per demanar a la multinacional que etiqueta en català, ja compta amb la meitat de l'objectiu complert. Així, en tres mesos, s'han recollit 10.000 envasos en els 32 punts habilitats en 19 municipis amb la col·laboració de 17 entitats i empreses. La campanya es va engegar el passat 12 de desembre coincidint amb la data, vint anys abans, de la recollida de 15.000 llaunes buides, també de Coca-cola, amb les quals es va escriure el mosaic "Etiquetem en català". L'acte es considera l'acte fundacional de la Plataforma per la Llengua.
La Plataforma per la Llengua ja ha recollit la meitat de les llaunes de Coca-Cola per a la campanya a favor de l'etiquetatge en català

La Plataforma per la Llengua ja ha recollit la meitat de les llaunes de Coca-Cola per a la campanya a favor de l'etiquetatge en català

Barcelona (ACN).- La campanya #repteCocacola, que pretén recollir 20.000 llaunes per elaborar un gran mural reivindicatiu a la Plaça de Catalunya el pròxim 31 de maig per demanar a la multinacional que etiqueta en català, ja compta amb la meitat de l'objectiu complert. Així, en tres mesos, s'han recollit 10.000 envasos en els 32 punts habilitats en 19 municipis amb la col·laboració de 17 entitats i empreses. La campanya es va engegar el passat 12 de desembre coincidint amb la data, vint anys abans, de la recollida de 15.000 llaunes buides, també de Coca-cola, amb les quals es va escriure el mosaic "Etiquetem en català". L'acte es considera l'acte fundacional de la Plataforma per la Llengua.