La marca Pirineus potenciarà les actuacions per captar turistes alemanys i els que es desplacen en vehicle propi

Sort (ACN).- La marca turística Pirineus aquest 2009 es centrarà en captar els turistes alemanys, austríacs i suissos. S'ha optat per focalitzar les actuacions en aquest mercat donat que és el que suporta millora la crisi econòmica. Vidal Vidal, director de serveis territorials d'Innovació, Universitat i Empresa, ha dit que de manera paral·lela també es potenciaran les actuacions per captar els turistes de proximitat com els de la resta de l'Estat Espanyol i de manera concreta els del País Valencià, Madrid i el País Basc i també els del sud de França. S'opta per intentar captar aquells turistes que degut a la crisi econòmica actual es desplacen amb vehicle propi.
La marca Pirineus potenciarà les actuacions per captar turistes alemanys i els que es desplacen en vehicle propi

La marca Pirineus potenciarà les actuacions per captar turistes alemanys i els que es desplacen en vehicle propi

Sort (ACN).- La marca turística Pirineus aquest 2009 es centrarà en captar els turistes alemanys, austríacs i suissos. S'ha optat per focalitzar les actuacions en aquest mercat donat que és el que suporta millora la crisi econòmica. Vidal Vidal, director de serveis territorials d'Innovació, Universitat i Empresa, ha dit que de manera paral·lela també es potenciaran les actuacions per captar els turistes de proximitat com els de la resta de l'Estat Espanyol i de manera concreta els del País Valencià, Madrid i el País Basc i també els del sud de França. S'opta per intentar captar aquells turistes que degut a la crisi econòmica actual es desplacen amb vehicle propi.