La història del desnonament material i moral d'una dona esdevé una realitat sota un pot de Tàrrega

ACN Tàrrega.-La Companyia Roberto G Alonso ha traslladat al davall d'un dels ponts que creua el riu Ondara a Tàrrega el seu escenari per narrar la història del desnonament material i moral d'una dona madura que per les circumstàncies de la vida ha acabat en aquest lloc. Sota la direcció dramatúrgica de Marc Rosich, el Roberto G Alonso interpreta el paper d'aquesta dona desnonada que aquest dijous al vespre el públic ja ha pogut descobrir en el marc d'un assaig obert dins el Programa de Suport a la Creació de FiraTàrrega 2016. Alonso ha qualificat de tot un ''privilegi'' el fet de poder estar 3 mesos a la capital de l'Urgell preparant l'espectacle que estrenaran al setembre ja que d'aquesta manera les idees que sorgeixen es poden anar ''transformant in situ''.

'A mi no me escribió Tennesee Williams' és la història del desnonament material i moral d'una dona madura que per les circumstàncies de la vida ha acabat sota un pont. Aquesta dona és molt ''donada al melodrama'' i per això segueix seguir endavant, tot i la seva situació, però agafant-se la vida amb un ''punt d'humor''. Aquest punt irònic és precisament el que li permet crear fantasies però cada cop que això passa, la dona està explicant part de la seva veritat als espectadors.Roberto G Alonso combina el text, la dansa i fins i tot el cant en aquesta proposta que es podrà veure en format d'estrena a FiraTàrrega 2016. La companyia, que ja havia estat a Tàrrega en anteriors edicions de la fira, s'estrena però dins el Programa de Suport a la Creació que permet a les companyies fer estades temporals a la ciutat per poder preparar les seves propostes per la fira.Segons Roberto G Alonso poder preparar l'espectacle amb aquestes condicions ''és fantàstic'' ja que es pot concebre al mateix lloc on es representarà i quan passa les idees que surten es poden anar transformant ''in situ''. A més a més, el fet de poder representar assajos oberts amb públics ofereix la possibilitat de calibrar les primeres reaccions dels espectadors i millorar aspectes que potser no han quedat prou clars.

Anar al contingut