La Generalitat i la Diputació de Barcelona posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis

Barcelona (ACN).- Els Departament de Medi Ambient i Habitatge i d'Interior i la Diputació de Barcelona posaran en marxa aquest dilluns la campanya publicitària contra els incendis forestals d'aquest any. El seu llançament coincideix amb l'època de major risc d'incendi. En total ha tingut un cost de 849.329 euros i, per primer cop, la Diputació de Girona i la de Lleida hi col·laboraran a través de la difusió dels espots en mitjans de comunicació locals. Sota l'eslògan 'la revolució dels petits gestos ha començat', la campanya dóna consells de prevenció i autoprotecció a tenir en compte per tal d'evitar els incendis forestals. S'ha elaborat en format televisió, ràdio, premsa, cartells, postals i 'banners' d'Internet.
La Generalitat i la Diputació de Barcelona posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis

La Generalitat i la Diputació de Barcelona posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis

Barcelona (ACN).- Els Departament de Medi Ambient i Habitatge i d'Interior i la Diputació de Barcelona posaran en marxa aquest dilluns la campanya publicitària contra els incendis forestals d'aquest any. El seu llançament coincideix amb l'època de major risc d'incendi. En total ha tingut un cost de 849.329 euros i, per primer cop, la Diputació de Girona i la de Lleida hi col·laboraran a través de la difusió dels espots en mitjans de comunicació locals. Sota l'eslògan 'la revolució dels petits gestos ha començat', la campanya dóna consells de prevenció i autoprotecció a tenir en compte per tal d'evitar els incendis forestals. S'ha elaborat en format televisió, ràdio, premsa, cartells, postals i 'banners' d'Internet.