La Generalitat i la Diputació de Barcelona posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis forestals 'Foc Zero'

Barcelona.- La Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona posen en marxa el pròxim dilluns la difusió de la campanya publicitària contra els incendis forestals 'Foc Zero'. Aquesta campanya, fruit de la col·laboració entre el Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, el Departament de Medi Ambient i Habitatge i la Diputació de Barcelona, ha tingut un cost de 900.000 euros. Els bons resultats de la campanya publicitària del 2007 fan mantenir i insistir en l'eslògan 'Foc Zero', en què es vol recordar que amb l'estiu arriba també la temporada de màxim risc d'incendi forestal.
La Generalitat i la Diputació de Barcelona posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis forestals 'Foc Zero'

La Generalitat i la Diputació de Barcelona posen en marxa la campanya publicitària contra els incendis forestals 'Foc Zero'

Barcelona.- La Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona posen en marxa el pròxim dilluns la difusió de la campanya publicitària contra els incendis forestals 'Foc Zero'. Aquesta campanya, fruit de la col·laboració entre el Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació, el Departament de Medi Ambient i Habitatge i la Diputació de Barcelona, ha tingut un cost de 900.000 euros. Els bons resultats de la campanya publicitària del 2007 fan mantenir i insistir en l'eslògan 'Foc Zero', en què es vol recordar que amb l'estiu arriba també la temporada de màxim risc d'incendi forestal.