La crisi no modifica els valors dels catalans a l'hora de comprar, segons un estudi de Comertia

Barcelona (ACN).- Els valors dels catalans a l'hora d'efectuar les seves compres no ha canviat amb la crisi econòmica. Segons un estudi de l'associació d'empreses catalanes del sector comercial, Comertia, la quantitat de gent que planifica la seva compra i no es deixa guiar per l'impuls s'ha situat en el 64% el 2010, mentre que fa dos anys la xifra era del 58%. A més, el 64% dels catalans van de compres només quan necessiten alguna cosa. L'estudi constata que la majoria dels catalans es fixen poc en la nacionalitat de les marques, però també que augmenta el nombre de persones que prefereixen marques catalanes, del 26% al 31%. Aquesta tendència es dóna sobretot en el sector de l'alimentació.
La crisi no modifica els valors dels catalans a l'hora de comprar, segons un estudi de Comertia

La crisi no modifica els valors dels catalans a l'hora de comprar, segons un estudi de Comertia

Barcelona (ACN).- Els valors dels catalans a l'hora d'efectuar les seves compres no ha canviat amb la crisi econòmica. Segons un estudi de l'associació d'empreses catalanes del sector comercial, Comertia, la quantitat de gent que planifica la seva compra i no es deixa guiar per l'impuls s'ha situat en el 64% el 2010, mentre que fa dos anys la xifra era del 58%. A més, el 64% dels catalans van de compres només quan necessiten alguna cosa. L'estudi constata que la majoria dels catalans es fixen poc en la nacionalitat de les marques, però també que augmenta el nombre de persones que prefereixen marques catalanes, del 26% al 31%. Aquesta tendència es dóna sobretot en el sector de l'alimentació.