Expedienten Telefónica per un possible incompliment de contracte a Cabó

Responsables de la Direcció General de Consum treballen a Cabó en la recopilació de la documentació necessària que confirmi que els 22 usuaris de Telefónica d'aquest municipi han estat gairebé un mes sense telèfon. La falta d'aquest servei ha afectat el dia a dia dels veïns, però sobretot l'economia dels dos restaurants del poble. A través del Servei Online de Telefónica, Consum i l'Ajuntament de Cabó treballen en l'extracció al detall de les factures que serviran de prova per a una possible sanció. Si les proves donen la raó als veïns, Telefónica haurà d'afrontar una sanció greu, d'entre 3.000 i 300.000 euros.
Expedienten Telefónica per un possible incompliment de contracte a Cabó
Cabó

Expedienten Telefónica per un possible incompliment de contracte a Cabó

Responsables de la Direcció General de Consum treballen a Cabó en la recopilació de la documentació necessària que confirmi que els 22 usuaris de Telefónica d'aquest municipi han estat gairebé un mes sense telèfon. La falta d'aquest servei ha afectat el dia a dia dels veïns, però sobretot l'economia dels dos restaurants del poble. A través del Servei Online de Telefónica, Consum i l'Ajuntament de Cabó treballen en l'extracció al detall de les factures que serviran de prova per a una possible sanció. Si les proves donen la raó als veïns, Telefónica haurà d'afrontar una sanció greu, d'entre 3.000 i 300.000 euros.