Fórmula 1

Els pilots hauran de superar també el "jet lag" per disputar el Gran Premi de Singapur

Els pilots del Mundial de Fórmula 1 ja són al circuit de Singapur i el que més els preocupa no és la visibilitat, ja que amb els 1.800 focus està garantida, sinó el "jet lag". Correran a una hora, quarts de deu del vespre, a la qual no estan acostumats. Fernando Alonso és un dels primers que s'han posat a fer els deures i ja ha reconegut el circuit.

Actualitzat
Sota la llum dels focus i a quarts de deu del vespre. Per començar a aclimatar-se, Fernando Alonso ha fet la volta de reconeixement del circuit a la mateixa hora de la cursa de diumenge. Com que es un traçat nou, feia falta paper i boli per anar apuntant totes les referències que podrà confirmar ja dins del cotxe. La diferència horària (a Singapur tenen sis hores més) i el fet que la cursa sigui de nit, fa que els pilots hagin decidit mantenir l'horari europeu per lluitar contra el "jet lag". Es lleven al migdia, dinen a la nit i se'n van a dormir de matinada. Un exemple, a les 10 del vespre, Alonso encara feia voltes al circuit en bicicleta. Ara ja se'l sap de memòria.

Les primeres voltes al circuit les han fet el cotxe de seguretat i el cotxe mèdic. La visibilitat, perfecta. Una altra cosa és si alguns dels 1.800 focus s'apaguen de sobte. Han fet proves i llavors la situació es tornaria perillosa. L'empresa italiana responsable de la il·luminació jura i perjura que això és impossible. Més que la llum als pilots els preocupa uns estranys pianos que hi ha al revolt 10. Molts pensen que s'haurien de canviar.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut