El Patronat de Turisme de Calafell augmentarà la seva promoció en fires internacionals

El Patronat Municipal de Turisme de Calafell incrementarà durant aquest any la promoció de l'oferta turística del municipi en l'àmbit internacional, en virtut d'un conveni firmat amb la Diputació de Tarragona. Aquest acord permetrà que Calafell tingui presència en noves fires de turisme.
El Patronat de Turisme de Calafell augmentarà la seva promoció en fires internacionals
Calafell

El Patronat de Turisme de Calafell augmentarà la seva promoció en fires internacionals

El Patronat Municipal de Turisme de Calafell incrementarà durant aquest any la promoció de l'oferta turística del municipi en l'àmbit internacional, en virtut d'un conveni firmat amb la Diputació de Tarragona. Aquest acord permetrà que Calafell tingui presència en noves fires de turisme.
L'acord inclou els següents certàmens: el Salon du Tourisme de Tolosa de Llenguadoc, CBR de Munic, la Internationela Tourismus Börse de Berlín, la fira MITT de Moscou i el World Travel Market de Londres. Calafell ja participa regularment en les fires de Tolosa i Berlín i ha assistit de forma intermitent a la de Londres. Amb aquest acord, consolida aquesta presència i l'amplia a Munic i Moscou. Aquest conveni inclou deu patronats municipals de turisme de la Costa Daurada, la Ruta del Cister i Port Aventura. L'acord preveu fer una promoció conjunta de tots els municipis i projectes turístics participants. Aquesta fórmula promocional permet abaratir els costos de ser present a les fires i fa possible que cada localitat participi en més certàmens. El tinent d'alcalde de Promoció Econòmica i Turisme de Calafell, Joan Olivella, ha assenyalat que aquesta fórmula "fa possible la promoció de la Costa Daurada com a destinació comuna, sense que quedi afectada la promoció localitzada que cada municipi vulgui fer de la seva oferta". Olivella ha afegit que en els dos darrers anys, "la Costa Daurada ja ha fet una experiència similar de promoció conjunta que ha estat molt satisfactòria. Ha demostrat que la promoció és més eficaç, que les accions realitzades aconsegueixen una major notorietat i que els diners i el temps que es dediquen a promoció turística s'aprofiten millor".