El Mundial de natació tanca dues setmanes de competició amb més espectadors i més entrades venudes del previst

El Mundial de natació de Barcelona ha tancat dues setmanes de competició que han tornat a demostrar la capacitat de la ciutat per organitzar esdeveniments esportius. El públic ha respost amb 267.000 espectadors a les competicions i un 48% més dels ingressos previstos en venda d'entrades.
El Mundial de natació tanca dues setmanes de competició amb més espectadors i més entrades venudes del previst
Barcelona

El Mundial de natació tanca dues setmanes de competició amb més espectadors i més entrades venudes del previst

El Mundial de natació de Barcelona ha tancat dues setmanes de competició que han tornat a demostrar la capacitat de la ciutat per organitzar esdeveniments esportius. El públic ha respost amb 267.000 espectadors a les competicions i un 48% més dels ingressos previstos en venda d'entrades.
Redacció Actualitzat
Les integrants de l'equip espanyol de sincronitzada durant un exercici. (Foto: EFE)

El Mundial s'ha transmès a 200 països. (Foto: EFE)

Barcelona ha superat el repte d'organitzar els Mundials de natació i, segons les primeres impressions, ho ha fet amb nota. Ha aconseguit captar més espectadors del previst. En total, han estat 267.000 els que han assistit a les proves, tant al Palau Sant Jordi com a les que s'han fet en aigües obertes, 67.000 més de la previsió inicial, que era de 200.000 persones. Això ha fet que també s'hagin superat les expectatives d'ingressos per venda d'entrades, que han estat un 48% més alts de la previsió inicial.

Aquest és, però, l'impacte immediat. El Mundial s'ha transmès a 200 països. Es calcula que la repercussió mediàtica que ha tingut equivaldria a una inversió de l'ajuntament en publicitat per valor de 43 milions d'euros. Barcelona espera que aquesta difusió, superat el Mundial de natació, porti més turistes i més esdeveniments.