Díaz Noci, expert en ciberperiodisme, creu que el futur dels mitjans digitals passarà per crear 'comunitats virtuals'

Cornellà de Llobregat (ACN).- Els mitjans digitals estan davant d'un dilema: acumular molts comentaris, i per tant exhibir la seva visibilitat davant d'anunciants, o buscar la qualitat de les aportacions. I avui en dia 'encara és més rendible tenir molts comentaris', creu el professor de la UPF Javier Díaz Noci. Ara bé, mitjans de referència com el New York Times, afegeix, ja estan prenent la segona via creant espais de debat on busquen provocar la intervenció del lector. Allà, diu Noci, les aportacions dels periodistes són només l'inici del debat. L'objectiu, indica, és reproduir a la xarxa allò que va estar darrera de l'auge de la premsa impresa moderna: crear 'comunitats d'opinió', en aquest cas virtuals.
Díaz Noci, expert en ciberperiodisme, creu que el futur dels mitjans digitals passarà per crear 'comunitats virtuals'

Díaz Noci, expert en ciberperiodisme, creu que el futur dels mitjans digitals passarà per crear 'comunitats virtuals'

Cornellà de Llobregat (ACN).- Els mitjans digitals estan davant d'un dilema: acumular molts comentaris, i per tant exhibir la seva visibilitat davant d'anunciants, o buscar la qualitat de les aportacions. I avui en dia 'encara és més rendible tenir molts comentaris', creu el professor de la UPF Javier Díaz Noci. Ara bé, mitjans de referència com el New York Times, afegeix, ja estan prenent la segona via creant espais de debat on busquen provocar la intervenció del lector. Allà, diu Noci, les aportacions dels periodistes són només l'inici del debat. L'objectiu, indica, és reproduir a la xarxa allò que va estar darrera de l'auge de la premsa impresa moderna: crear 'comunitats d'opinió', en aquest cas virtuals.