A partir del 25 d'agost Ryanair cancel·larà els bitllets que no hagin estat comprats a través de la seva pàgina web

La directora de vendes de Ryanair, Sinead Finn, ha anunciat que la companyia de baix cost començarà a cancel·lar bitllets contractats a través de portals de viatges, i no de la seva pròpia pàgina web a internet, en dues setmanes a partir de l'11 d'agost. Des de Barcelona, Finn ha assegurat que ja s'està comunicant a les pàgines web de viatges aquesta situació, perquè "nosaltres no coneixem qui són els clients finals d'aquestes empreses. Aquest és un dels problemes que tenim". Ryanair manté així el seu pols amb les agències de viatge en línia amb aquesta amenaça de cancel·lació, que començaria l'última setmana d'agost.
A partir del 25 d'agost Ryanair cancel·larà els bitllets que no hagin estat comprats a través de la seva pàgina web
Barcelona

A partir del 25 d'agost Ryanair cancel·larà els bitllets que no hagin estat comprats a través de la seva pàgina web

La directora de vendes de Ryanair, Sinead Finn, ha anunciat que la companyia de baix cost començarà a cancel·lar bitllets contractats a través de portals de viatges, i no de la seva pròpia pàgina web a internet, en dues setmanes a partir de l'11 d'agost. Des de Barcelona, Finn ha assegurat que ja s'està comunicant a les pàgines web de viatges aquesta situació, perquè "nosaltres no coneixem qui són els clients finals d'aquestes empreses. Aquest és un dels problemes que tenim". Ryanair manté així el seu pols amb les agències de viatge en línia amb aquesta amenaça de cancel·lació, que començaria l'última setmana d'agost.
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

"Hem cancel·lat tots els bitllets de Ryanair a Espanya que s'han venut a través de portals que hagin de sortir a partir del 25 d'agost", ha anunciat la directora de vendes de Ryanair des de Barcelona. Una cancel·lació, però, que encara no ha afectat cap client però si les agències en línia, a les quals la companyia de baix cost ha començat a tornar els diners cobrats pels bitllets perquè els puguin retornar, a la vegada, als seus clients. I és que, segons s'ha justificat: "Nosaltres no ho podem fer perquè no coneixem el client final".

El termini de dues setmanes és el temps que Ryanair creu suficient perquè qualsevol client pugui comprar el bitllet directament des de la seva pàgina. Això vol dir que si un client ja ha abonat l'import d'un vol a través d'una pàgina web de viatges, hauran de tornar a pagar l'import del trajecte directament a Ryanair, i esperar que l'agència li torni els diners del primer bitllet.

Ryanair ha justificat la seva política d'anul·lacions per la "violació", per part d'aquestes pàgines, del "copyright" de ryanair.com, per violar les condicions d'ús del seu web, i per incrementar els preus amb el que qualifiquen com a "taxes ocultes". En el cas d'Atrápalo, la responsable de Ryanair ha xifrat l'increment de cost en 10 euros per bitllet, però assegura que els increments poden ser de fins al 200% en altres agències.

En tot cas, però, les explicacions de Ryanair han estat poc aclaridores, ja que la companyia no ha precisat quants bitllets d'avió es cancel·laran a Espanya ni ha explicat quin tipus de mesures legals han pres contra Atrápalo, l'únic portal que ha denunciat la companyia aèria a Espanya.

Ryanair ha assegurat que les cancel·lacions de vols no tenen res a veure amb una promoció que ha llançat la companyia de cinc milions de seients a preus des de 10 euros. Cada dia Ryanair ven uns 200.000 bitllets d'avió arreu d'Europa, dels quals mil s'adquireixen a través d'aquestes pàgines web.

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS