La cadena nord-americana ABC s'interessa per emetre "Polseres vermelles"

La sèrie de TV3 "Polseres vermelles" podria emetre's als Estats Units després que la cadena ABC s'hagi mostrat interessada a comprar la idea i el format original de TV3 i adaptar-lo al públic nord-americà. Totes dues televisions han arribat a un acord en termes generals i n'estan negociant les clàusules.
La cadena nord-americana ABC s'interessa per emetre "Polseres vermelles"
Sant Joan Despí

La cadena nord-americana ABC s'interessa per emetre "Polseres vermelles"

La sèrie de TV3 "Polseres vermelles" podria emetre's als Estats Units després que la cadena ABC s'hagi mostrat interessada a comprar la idea i el format original de TV3 i adaptar-lo al públic nord-americà. Totes dues televisions han arribat a un acord en termes generals i n'estan negociant les clàusules.
TV3 Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
"Polseres vermelles", que va captivar les llars catalanes la temporada passada podria arribar al públic nord-americà.

També a Antena 3 i TNT

Les històries dels "polseres" també han interessat a altres cadenes, com Antena 3 i TNT. Aviat podrem sentir els seus protagonistes -el Lleó, la Cristina, el Jordi, l'Ignasi, el Toni, i el Roc- parlant en castellà en obert a Neox i en pagament a TNT. La cadena TNT és la mateixa que ja emet "Arròs covat".

TV3 enllesteix la segona temporada

Això, mentre TV3 ja treballa en la segona temporada de la sèrie, que va confirmar que realitzaria després de l'èxit assolit per la sèrie en els primers 13 capítols de la primera temporada.

La sèrie, creada per Albert Espinosa i dirigida per Pau Freixas, està inspirada en el dia a dia d'un grup de nens en un hospital infantil que lluiten per fer front a les diverses malalties que pateixen.

La sèrie va donar lloc la passada temporada al fenomen "Polseres vermelles" aplegant una legió de seguidors fidels, la majoria dels quals adolescents que van enganxar els seus pares a la petita pantalla. Ells, però, no en tenien prou i van traslladar la seva passió a les xarxes socials, amb un grup de Facebook propi de la sèrie i un blog que amplia el contingut de cada capítol just després de ser emès.

VÍDEOS RELACIONATS