Líders del prime time

TV3, líder de l'abril, amb l'èxit de l'entreteniment familiar

Som líders d'audiència de l'abril, amb una quota del 13,7%, a 3,1 punts de la cadena classificada en segon lloc. A més, liderem la franja del day time i del prime time amb contundència, a 6,2 punts de la segona.

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar*. Aquest abril, TV3 ha aconseguit una quota del 13,7%. Ha superat en 3,1, punts la segona cadena classificada, Antena 3, i en 3,9 punts la tercera, Telecinco. D'aquesta manera, TV3 lidera la franja del day time, amb un 14%, a 2,1 punts de la segona, Antena 3, i lidera la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 15,4%. Supera per 6,2 punts la segona classificada, Antena 3. També és la cadena més ben valorada l'abril al panel de GfK**, amb un 8,5.

 

Excel·lents resultats dels informatius, líders de totes les edicions

TV3 ha liderat l'audiència 26 dies dels 30 del mes d'abril i el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies. I és que una vegada més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions.

Deu dels quinze programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del dia 4 d'abril, amb una quota del 26,3% i 623.000 espectadors, va ocupar el segon lloc del rànquing; el quart va ser el "TN migdia" del 4, amb 535.000 espectadors i un 32,6% de quota; el va seguir el "TN cap de setmana migdia" del 3 d'abril, amb 522.000 espectadors i un 28,2% de quota. I l'edició del vespre de l'informatiu del cap de setmana del 23 d'abril va ser sisena, amb una quota del 24,1% i 503.000 espectadors.
 
I pel que fa al "TN comarques", el del dia 6 va ser el 13è més vist del mes, amb una quota del 26,1% i 358.000 espectadors, i continua com a informatiu més ben valorat, segons el panel de GfK, amb un 8,7.
 
Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK.  
 
També destaca l'excel·lent valoració qualitativa del "Més 3/24", que encapçala la llista, amb un 8,9.
 

Bons resultats per a l'entreteniment i els programes del prime time

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals. "Eufòria" continua marcant uns resultats excel·lents, setmana rere setmana. Continua sent líder destacat de la franja i fins ara té una audiència acumulada de 2.432.000 espectadors. Pel que fa a la valoració qualitativa, té un 8,1.

 

El "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, continua destacant cada migdia. El "Polònia" del 28 d'abril ocupa el vuitè lloc del rànquing, amb un 19,2% i 447.000 espectadors. El "Sense ficció" del dia 5, amb "Més enllà de la Cubana", va fer una quota del 19,3%, 435.000 espectadors, i se situa com el tercer més vist de la temporada. Té una valoració qualitativa de 8,5.

Tanquen la temporada, la sèrie "Cucut", amb una mitjana de 314.000 espectadors i una quota del 13,6%, i lidera el global de les emissions; i "Caigut del cel", amb Roger Coma, ho fa amb una quota mitjana del 14,7% i 289.000 espectadors, i també és el més vist de la franja.

 

Aquest abril també ha destacat el "30 minuts", amb "De Zelenski a Zelenski", que va liderar la franja amb 311.000 espectadors. L'"Està passant" del dia 6, amb una quota del 17,9% i 303.000 espectadors; l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, que es va emetre el dia 3, amb una quota del 14,6% i 298.000 espectadors, i el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb el capítol del dia 13, amb 295.000 espectadors i un 20,7% de quota.  
 

Excel·lents resultats d'Esport3

El canal Esport3, amb una quota del 0,9%, fa el millor mes des del març del 2017. I té una audiència acumulada aquest mes d'1.841.000 espectadors. A més, fan rècord de temporada el "Gol a gol" que condueix Jordi Grau del dia 10 d'abril, amb una quota del 6% i el "Zona Europa", amb Xavi Valls, del dia 14, amb un 4,7% de quota.
 
I pel que fa a Esport3, a l'abril ha tingut una audiència en directe per internet de 169.500 usuaris únics. És la segona xifra més alta des de l'abril de 2015. I l'esport3.ca  ha tingut una audiència digital de 598.000 usuaris únics, un 17% més que l'abril del 2021.  
 

3.9 milions d'usuaris únics

Si ens fixem en les audiències digitals, destaquem les visites al portal de la CCMA, els bons resultats digitals d'"Eufòria" i l'app, que fa el millor resultat des de l'octubre del 2020 (213.000 usuaris únics).

A més a més, s'han fet 10,5 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta. Si fem un cop d'ull als continguts, tenim que el "Com si fos ahir" ha estat el programa amb més consum a la carta, amb més d'1 milió de reproduccions. Per la seva banda, "Eufòria" ha estat el que ha tingut més audiència a la carta del mes, amb una xifra de 217.800 usuaris únics que han fet 890.000 reproduccions.
 
I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 155.000 missatges a Twitter.

 

(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i Singapur.)
Anar al contingut