TV3, líder indiscutible del febrer

TV3 és líder del febrer, amb una quota del 14,2%. S'ha situat a 3,9 punts de la cadena classificada en segon lloc i a 5,7 de la tercera. TV3 lidera la franja del day time, i del prime time amb contundència, a 5,7 punts de la segona cadena. Rècords de temporada de "Polònia", "APM?", "Està passant" i "Com si fos ahir".

El SX3/33 fa el millor resultat des del setembre del 2021 i Esport3 la millor quota de la temporada. I, pel que fa a audiències digitals, aquest mes s'ha fet la millor dada de reproduccions a la carta d'un mes de febrer.

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar*. Aquest febrer, TV3 ha aconseguit una quota del 14,2%. A més, manté una àmplia distància amb la segona classificada, Antena3, a 3,7 punts. I ha superat per 5,7 punts la tercera, Telecinco.

TV3 lidera la franja del day time, amb un 14,6%, a 3,7 punts de la segona, Antena3. Lidera la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 16%, i supera per 5,7 punts la segona classificada, Antena3.

TV3 ha liderat l'audiència 27 dies dels 28 del mes de febrer i el rànquing dels programes més vistos del dia en 27 ocasions, i sempre ho ha fet amb un telenotícies

També és la cadena més ben valorada al febrer al panel de GfK**, amb un 8.4.

Bons resultats dels informatius, líders en totes les edicions i amb rècords de temporada

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 27 ocasions: 19 el "TN vespre"; 7 el "TN cap de setmana vespre" i 1 el "TN migdia".

Vuit dels deu programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del 7 de febrer va ser el primer, amb una quota del 29,3% i 694.000 espectadors; el "TN cap de setmana vespre" del 26 de febrer és el segon, amb 613.000 espectadors i un 28% de quota; el tercer va ser el "TN migdia" del dia 7, amb 581.000 espectadors i un 34,1% de quota; l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 25 de febrer, va ser setè, amb una quota del 29,1% i 440.000 espectadors.

I, pel que fa al "TN comarques", el del dia 7 va ser l'onzè programa més vist del mes, amb una quota del 28,8% i 386.000 espectadors.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8.4, segons el panel de GfK. I el "Més 3/24" és el programa amb més bona valoració: un 8.9.

Aquest febrer destaquen l'entreteniment, les sèries i els documentals

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

Aquest febrer han fet rècords de temporada el ""Polònia" del dia 16, amb 491.000 espectadors i un 22% de quota; l'"APM?" del mateix dia, amb una quota del 17,3% i 315.000 espectadors; l'"Està passant" del dia 1, amb Toni Soler, amb una quota del 18,6% i 347.000 espectadors i el capítol del "Com si fos ahir" del 7 de febrer, amb 349.000 espectadors i un 22,3% de quota.

El "Cuines" del dia 9, en què van cuinar una cassola de sardines, ocupa el sisè lloc, amb una quota del 30% i 442.000 espectadors. El vuitè va ser el "Sense ficció", amb el documental "Negrers, la Catalunya esclavista", que van veure 435.000 espectadors, va fer una quota del 21% i va ser el tercer millor resultat de la temporada. El va seguir el "30 minuts" del dia 26, que va emetre "Cada vegada més vegans", amb 410.000 espectadors, una quota del 19,5% i el segon millor resultat de la temporada.

També va destacar "La gran pel·lícula", amb "La reina Victòria i Abdul", que es va emetre el dia 24 i va fer una quota del 16,3% i la van veure 301.000 espectadors, el que la situa com la segona millor de la temporada.

El dia 23 de febrer es va estrenar el primer capítol del càsting d'"Eufòria", que va fer una audiència acumulada de 475.000 espectadors, una quota del 12,8% i amb una audiència mitjana de 191.000 persones. I va tenir una valoració qualitativa de 8.5, segons el GfK.

Aquest mes també han destacat l'"Atrapa'm si pots", que presenta Llucià Ferrer, amb 311.000 espectadors i un 16,7% de quota; "Bojos per Molière", amb 303.000 espectadors i un 13,4% de quota; "Oswald, el falsificador", amb una quota del 12,8% i 281.000 espectadors i "Col·lapse", amb Ricard Ustrell al capdavant, amb 236.000 espectadors i un 13,2% de quota.

Bons resultats del SX3 i Esport3

El SX3 millora un posició en la franja infantil en 4i+ i en nens, situant-se en la segona posició. En 4i+ fa el millor resultat des del setembre del 2021 i en nens és el millor des del maig del 2018. Aquest febrer ha tingut una audiència acumulada d'1.301.000 espectadors.

El dia 20 va fer el segon millor dia de l'any en nens, amb un 14% de quota. També continuen els excel·lents resultats dels vespres, a la franja de 20.00 a 22.00 dels dies feiners, en què el SX3 lidera en el target nens, amb un 14,9% de quota. Destaca "Hoodie", que el dia 6 de febrer va fer el rècord de la temporada, amb un 40,3% de quota en nens.

Esport3 repeteix la millor quota de la temporada i el 16 de febrer, amb una quota de l'1,3%, fa la cinquena millor de la temporada. A més, 1.575.000 espectadors han connectat amb el canal esportiu aquest febrer.

Aquest mes han destacat les emissions de "Zona Europa", el dia 16, amb una quota del 3% i 64.000 espectadors, el "Gol a gol" del dia 19, amb 61.000 espectadors i un 4,1% de quota i l'"Onze" del dia 6, amb un 3,9% de quota i 56.000 espectadors.

Millor dada de reproduccions a la carta d'un mes de febrer i "Com si fos ahir", el programa més vist a la carta

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 11,2 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, un 5% més que el febrer de l'any passat. Aquest mes, s'ha fet la millor dada de consum a la carta d'un febrer, amb 7,2 milions de reproduccions.

"Com si fos ahir" ha estat el programa més vist a la carta del mes, amb 148.000 usuaris únics i més d'1.200.000 reproduccions.

El SX3 ha tingut 2,3 milions de reproduccions de vídeo. I "Titó" és el tercer programa més vist a la carta per nombre de reproduccions de tot TV3, amb 339.000 reproduccions.

"Hotel Voramar" ha fet el millor resultat de reproduccions a la carta des que va començar-se a emetre, amb 192.700 i és el quart més vist. I el "Sense ficció" ha fet la millor dada des del setembre del 2022, amb 58.400 usuaris únics.

I a punt d'estrenar una nova temporada, "Crims" continua sent un dels continguts més vistos en digital, amb 88.800 usuaris únics i 504.000 reproduccions.

El portal de la CCMA va tenir 3,9 milions d'usuaris únics.

En l'àmbit de les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 137.100 missatges a Twitter. El més comentat ha estat "Els matins" amb 26.800 missatges. I els vídeos més vistos a les xarxes socials han estat un de l'"APM?" d'una caiguda a TikTok, amb 1.500.000 de reproduccions; el retorn de "Sa matao Paco", al mateix programa, amb 615.000 reproduccions a Instagram i 468.000 a TikTok i un vídeo del 3/24 d'un noi de 16 anys que va fugir d'Ucraïna, que ha superat les 645.500 reproduccions a Instagram i les 302.000 a Twitter.

(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.)

#audiènciesTV3

Anar al contingut