Els bons resultats del day time consoliden el lideratge de TV3 al novembre

TV3 és líder de novembre, amb una quota del 13,2%, a 1 i 2 punts de les cadenes classificades en segon i tercer lloc. TV3 lidera la franja del day time, i del prime time, amb contundència. TV3 ha estat la cadena més vista 18 dies del mes de novembre i també ha liderat el rànquing de programes 28 dies del mes, i ho ha fet sempre amb un telenotícies. La cadena col·loca 7 programes entre els 10 més vistos. Els informatius són líders en totes les edicions, amb bons resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6. Mes de rècords per a "Joc de Cartes", "Com si fos ahir", "Persona infiltrada" i "Preguntes freqüents". També per al cinema, amb "La gran pel·lícula" i "Tarda de cine". TV3 continua sent la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,4. Esport3 registra la millor quota mensual de l'any i el millor novembre dels últims 5 anys. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA té més de 4 milions d'usuaris únics. "Com si fos ahir", el programa amb més audiència digital a la carta. I Esport3.cat fa el millor novembre de la història

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest novembre, TV3 ha aconseguit una quota del 13,2%. Ha superat en 1 i 2 punts les cadenes classificades en segon i tercer lloc, Telecinco i Antena3.

TV3 lidera la franja del day time, amb un 13,6%, i la franja del prime time, de manera contundent, amb una quota del 14,4%, i supera per 3,6 punts la segona classificada, Antena3.

TV3 ha liderat l'audiència 18 dies dels 30 del mes de novembre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies.

També és la cadena més ben valorada al novembre, al panel de GfK, amb un 8,4. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.

Excel·lents resultats dels informatius, líders de totes les edicions

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions: 19 el "TN vespre", 5 el "TN cap de setmana vespre"; 2 l'edició del migdia del cap de setmana i 2 el "TN migdia".

7 dels 10 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del dia 15 de novembre, amb una quota del 26,1% i 613.000 espectadors, va ocupar el segon lloc del rànquing; el "TN cap de setmana vespre" del 28 va ser tercer, amb 597.000 espectadors i un 24% de quota. El quart lloc va ser per al "TN migdia" del 26 de novembre, amb 531.000 espectadors i una quota del 34,2%. I en cinquè lloc es troba l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 27 de novembre, amb una quota del 30,6% i 497.000 espectadors.

I pel que fa al "TN comarques", el del dia 23 va ser el 16è més vist del mes, amb una quota del 23,5% i 320.000 espectadors, i continua com l'informatiu més ben valorat, segons el panel de GfK, amb un 8,8.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK.

També destaca l'excel·lent valoració qualitativa del "Més 324", amb un 9, el millor de la cadena.

Mes de rècords, amb un excel·lent resultat dels programes del day time i del prime time

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

Aquest novembre ha estat un mes de rècords. "Joc de cartes", amb Marc Ribas, va fer el seu millor resultat de la temporada el dia 10, quan Marc Ribas buscava el millor restaurant de forquilla del Vallès, amb una quota del 20,7% i 414.000 espectadors. També ocupa el setè lloc del rànquing dels més vistos del mes.

També rècord per a "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb el capítol del dia 26, amb 323.000 espectadors i un 22,8% de quota. El "Preguntes freqüents", amb Cristina Puig, del dia 27, també es converteix en el més vist de la temporada, amb una quota del 14,4% i 236.000 espectadors. I el mateix amb "Persona infiltrada", amb Marta Torné i com a convidat Toni Albà, del 25 de novembre, amb 285.000 espectadors i un 14,9% de quota.

Aquest novembre han fet molt bons resultats les pel·lícules. "La gran pel·lícula" "Objectiu: la Casa Blanca", que es va emetre el divendres 19, va fer una quota del 8,9% i 134.000 espectadors, el millor resultat de la temporada. També rècord per al "Tarda de cine 2", del dia 20, amb el film "Bellesa oculta", amb 133.000 espectadors i un 8,5% de quota. També excel·lent resultat del "Tarda de cine 1", amb la pel·lícula "Lluernes al jardí", que es va emetre el dia 7, amb una quota del 13% i 219.000 espectadors.

Pel que fa als esports, la transmissió de la Marató de Barcelona, del dia 7, va fer una quota del 7,2% i la van seguir 32.000 espectadors.

Esport3 registra la millor quota mensual de l'any i el millor mes de novembre dels últims 5 anys. El dia 29 va fer el segon millor dia de la temporada, amb una quota de l'1,2%. La gala d'entrega dels Premis FIFA d'Or, que va incloure les Pilotes d'Or a Alexia Putellas i Leo Messi, va tenir una audiència de 57.000 espectadors, una quota del 2,5%, i una d'acumulada de 206.000 espectadors. El programa "Vaques sagrades", va fer el rècord de la temporada amb 61.000 espectadors, i una quota del 2,4%. I l'"Onze", també va fer el millor resultat de la temporada amb una quota del 3,6% i 59.000 espectadors.

També en el rànquing dels més vistos del mes, han destacat el "Polònia" del dia 25, en sisè lloc, amb 446.000 espectadors i un 19,5% de quota, i té un 8,7 en qualitat segons el GfK. El "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, continua destacant cada migdia. El del dia 26, en què van preparar unes orelletes amb crema de llimona, és novè, amb 382.000 espectadors i un 26,2% de quota. L'"Està passant" del dia 15 ocupa el quinzè lloc, amb una quota del 16,8% i 322.000 espectadors.

L'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, i el nou format d'aquesta temporada continua fent molt bons resultats. El del dia 28 de novembre és 24è al rànquing mensual, amb una quota del 13,6% i 295.000 espectadors.

El portal de la CCMA rep més de 4 milions d'usuaris únics, "Com si fos ahir" és el programa amb més audiència digital a la carta i Esport3.cat fa el millor novembre de la història.

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 10,8 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta.

"Com si fos ahir" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb gairebé 150.000 usuaris únics i 1,3 milions de reproduccions. 17 dels 20 vídeos amb més reproduccions del mes de novembre han estat capítols de la sèrie. El vídeo més vist a la carta del mes ha estat "La millor recepta amb ostró a l'Ampolla" del programa "Joc de cartes", amb 62.500 reproduccions. I els vídeos de La Marató (curtmetratge i clips musicals) acumulen 270.600 reproduccions a la carta

Les emissions més vistes en directe han estat el "TN migdia" del dia 23, amb 13.500 usuaris únics i la "Gala Pilota d'Or", amb 12.900.

El portal de la CCMA va tenir 4,1 milions d'usuaris únics. El 324.cat obté una audiència digital de 2 milions d'usuaris únics. Esport3.cat, la secció d'esports del portal de la CCMA, ha tingut 570.500 usuaris únics i fa la millor audiència d'un mes de novembre, i un 27% més que el mes passat.

I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 199.400 missatges a Twitter. I el "Preguntes freqüents" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 79.100 missatges.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

tv3.cat

 

Anar al contingut