Carmelo Ezpeleta vol reduir les curses a la Península a partir del mundial del 2022

El president de l'organitzadora del campionat del món ha explicat que no es poden mantenir cinc grans premis, els quatre d'Espanya i el de Portugal, i les noves condicions és que cada circuit faci tres curses cada cinc anys
Carmelo Ezpeleta vol reduir les curses a la Península a partir del mundial del 2022
Motociclisme

Carmelo Ezpeleta vol reduir les curses a la Península a partir del mundial del 2022

El president de l'organitzadora del campionat del món ha explicat que no es poden mantenir cinc grans premis, els quatre d'Espanya i el de Portugal, i les noves condicions és que cada circuit faci tres curses cada cinc anys
Noel Rodríguez / Misano Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Fa unes setmanes es va fer oficial el calendari de MotoGP de l'any 2020, on la gran novetat és l'afegit del Gran Premi de Finlàndia al curs. Però del que s'està parlant aquest divendres a Misano és ja del calendari de l'any 2022. Aleshores entrarà en escena un Gran Premi a Portugal, que sumat a les proves de Jerez, Catalunya, Aragó i València donaria com a resultat cinc proves peninsulars.

Pel president de l'organitzadora del mundial, Carmelo Ezpeleta, són masses cites concentrades en un món tan gran, i per això ja ha anunciat que venen retallades.

"Si tots els grans premis que ara estan al calendari, els quatre d'Espanya i el de Portugal que vol entrar a partir del 2022 volen acceptar aquestes condicions seria fer que cada circuit fes tres curses cada cinc anys".

El Circuit de Barcelona-Catalunya porta acollint proves de la màxima categoria del motociclisme des de l'any 1996. A partir del 2022 hi haurà, doncs, interrupcions i els pilots catalans assumeixen amb ressignació que la prova de casa es quedi alguns anys fora del calendari.

Oficialment no hi ha hagut cap comunicació de Dorna cap els circuits implicats i des de la direcció del Circuit de Barcelona-Catalunya es remeten a l'actual contracte que acaba l'any 2021 i que esperen renovar més anys.

VÍDEOS RELACIONATS