La setmana del Sónar, iCat bat el rècord d'audiència digital del 2018

Com a emissora oficial del festival, iCat ha transmès més de 40 espectacles del Sónar, amb concerts destacats com el de Gorillaz.
Durant el festival, el consum d'àudio en directe de l'emissora ha batut el seu rècord d'audiència digital del 2018 i gairebé ha duplicat els usuaris respecte a la setmana anterior.
iCat al Sónar 2018

Un any més, el canal de música i cultura de Catalunya Ràdio ha ofert els millors concerts i sessions del festival Sónar. Amb la transmissió de més de 40 actuacions, el consum del directe del web d'iCat ha batut el rècord d'audiència digital del 2018 de l'emissora durant la setmana del festival, en què gairebé ha duplicat l'audiència respecte a la setmana anterior. Més de la meitat d'aquest consum s'ha fet des de dispositius mòbils.

Des del dijous 14 de juny a la tarda fins a la matinada del diumenge 17, els oients d'iCat han pogut seguir els espectacles del Sónar de Dia i el Sónar de Nit, d'Undo a Diplo i de la catalana Museless a Bonobo. Durant el Sónar, iCat ha transmès des de la Fira de Barcelona concerts, sessions de DJ i especials dels programes "Independents", amb Josep Martín; "Pista de fusta", amb Miqui Puig, i "iCatKids", amb Pau Guillamet "Guillamino". També ha ofert un especial de l'espai "Beats per minut", amb Òscar Broc, dedicat al festival.

Durant aquesta setmana, Catalunya Ràdio també ha explorat el futur de la tecnologia creativa amb tres programes especials que es van emetre des del congrés Sónar+D: "Popap", amb Mariola Dinarès; "Generació digital", amb Albert Murillo, i "Revolució 4.0", amb Xantal Llavina.

icat.cat

facebook.com/iCat

twitter.com/iCatpuntcat

instagram.com/icatfm
 

Barcelona, 18 de juny del 2018