Barcelona

Uns 700.000 visitants passen per un Saló de l'Automòbil que manté les vendes en la gamma alta

Tanca el saló de l'automòbil complint l'objectiu de mantenir-se com a referent del sector, bones xifres de vendes en el cas d'algunes marques, però amb el repte de tornar a les dimensions i els resultats de fa uns anys. En els deu dies de saló hi han passat 700.000 visitants.

TV3Actualitzat
El Saló de l'Automòbil ha tancat aquest diumenge una edició menys lluïda pels efectes de la crisi. Tot i això, la cita es manté com a referent del sector i s'han complert les expectatives de públic que s'havien fet per aquest any: ha tingut 700.000 visitants.

Han faltat algunes marques i han caigut les compres més impulsives. Tot i això, algunes marques del segment alt, amb novetats i models dirigits a clients que abans no tenien, marxen del saló amb xifres de vendes i facturacions que veien difícils d'aconseguir.

La sensació varia segons els estands i també segons els objectius que s'havia fixat la marca. N'hi ha que han utilitzat aquest saló només com un aparador i d'altres amb vocació de vendre, i molt, han inclòs en el preu altres ofertes.

Això, més la cimera que hi va haver amb tots els fabricants just a l'arrencada del saló, la coincidència dels X Games i el premi de Fórmula 1 a Montmeló, els fa ser més optimistes de cara al futur del saló.

Ara el repte és, també, aconseguir que tornin al saló algunes marques que en temps de crisi han decidit no participar-hi, i que torni a lluir com en els bons temps.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut