TV3 bat rècords d'audiència renovant el lideratge per vuitè any consecutiu

El 324.cat també tanca un any de rècord duplicant l'audiència respecte al 2016
TV3 bat rècords d'audiència renovant el lideratge per vuitè any consecutiu

TV3 bat rècords d'audiència renovant el lideratge per vuitè any consecutiu

El 324.cat també tanca un any de rècord duplicant l'audiència respecte al 2016
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

TV3 bat un nou rècord d'audiència i es manté líder per vuitè any consecutiu. TV3 ha estat líder indiscutible aquest 2017. En audiències i en credibilitat. Fins aquest Cap d'Any ha aconseguit un 11,7% de quota de pantalla, molt per sobre de la segona, Tele 5, que ha arribat al 10,1 de share. És el vuitè any consecutiu que TV3 és la cadena més vista a Catalunya, que ha liderat 74 dels 96 mesos d'aquests vuit anys. 

És la cadena generalista que més puja i la més vista a Catalunya, molt al davant de la segona competidora. Els telenotícies dupliquen l'audiència dels informatius de les altres cadenes i, també són líders en qualitat, credibilitat i imparcialitat.

TV3 lidera el day time i també el prime time, i els sis programes més vistos de tot l'any són de TV3; i és la televisió generalista que més puja.

 

Els sis programes més vistos del 2017 a Catalunya són de TV3. Destaca especialment la transmissió del ple del dia 10 d'octubre, amb un 52,3% de share i 1,619 milions d'espectadors. El segon programa més vist en tot l'any a Catalunya, també de TV3, va ser la cobertura de l'1-O, amb 1,415 milions d'espectadors al vespre.

El 30 minuts i el Sense ficció també figuren entre els programes més vistos, entre d'altres amb el documental "Las Cloacas de Interior".

 

Més enllà dels informatius, el programa d'entreteniment més vist el 2017 també és de TV3: el Polònia del 26 d'octubre va aconseguir un 30,5 de share i 923.000 espectadors.

Els esports segueixen aportant grans audiències. El París St.Germain-Barça el van seguir gairebé un milió d'espectadors, i el resum del partit de tornada al Camp Nou, 912.000 persones.

 

Els telenotícies són també líders amb molta diferència, duplicant l'audiència dels informatius de les altres cadenes. Destaquen els TN del 3 d'octubre, que van aconseguir més d'un 1,1 milions d'espectadors i van arribar al 41,5% de quota.

Líders en informació i en qualitat

El 324 també se supera i aconsegueix un rècord històric amb un 2% de share. La televisió pública es consolida com un referent informatiu. A més, és l'única cadena que situa totes les edicions dels telenotícies en el rànquing anual dels programes més vistos, i que dupliquen l'audiència dels informatius de les altres cadenes. 

Qualitativament, TV3 també obté els millors resultats. Segons l'estudi de la consultora alemanya GFK, TV3 és la cadena generalista més ben valorada pels espectadors, amb una nota de 8,4.

 

Rècords també a internet

El 324.cat també tanca un any de rècord. Ha duplicat l'audiència respecte al 2016. De mitjana hem tingut 1,3 milions d'usuaris únics mensuals i hem fet rècord a l'octubre amb 2,8 milions d'usuaris únics. L'aplicació del 324.cat, renovada aquest setembre, també ha triplicat el seu nombre d'usuaris.

Els atemptats de Barcelona i Cambrils i el procés han estat les notícies més llegides. Pots consultar tots els rànquings de les nostres informacions, vídeos i tuits més vistos al nostre especial #324mésvist.

A internet TV3 també ha estat líder d'audiència, amb un augment del 30% d'usuaris respecte al 2016: els més vistos a la carta han estat els "Telenotícies", "Polònia" i "Merlí".

VÍDEOS RELACIONATS