Les vies del tren de Rodalies i del TGV a Vilafranca del Penedès podrien quedar totalment cobertes l'estiu del 2008

Vilafranca del Penedès.- El projecte actual de més envergadura de Vilafranca del Penedès, el cobriment i el soterrament de les vies de tren al llarg de la major part del nucli urbà del municipi sembla que ja té data de finalització. L'empresa constructora del projecte, COPISA, s'ha compromès a completar-lo l'estiu de l'any que ve. Durant aquest mes i fins al gener, quedaran completament cobertes les vies per on ha de passar el TGV i, una vegada acabada aquesta feina, COPISA procedirà a cobrir els trams pendents de les vies de rodalies. Aquests darrers treballs, que duraran uns sis mesos, s'hauran de fer compatibles amb la circulació de trens, tot i que el consistori ja ha avançat que s'haurà d'aturar la catenària en moments concrets.
Les vies del tren de Rodalies i del TGV a Vilafranca del Penedès podrien quedar totalment cobertes l'estiu del 2008

Les vies del tren de Rodalies i del TGV a Vilafranca del Penedès podrien quedar totalment cobertes l'estiu del 2008

Vilafranca del Penedès.- El projecte actual de més envergadura de Vilafranca del Penedès, el cobriment i el soterrament de les vies de tren al llarg de la major part del nucli urbà del municipi sembla que ja té data de finalització. L'empresa constructora del projecte, COPISA, s'ha compromès a completar-lo l'estiu de l'any que ve. Durant aquest mes i fins al gener, quedaran completament cobertes les vies per on ha de passar el TGV i, una vegada acabada aquesta feina, COPISA procedirà a cobrir els trams pendents de les vies de rodalies. Aquests darrers treballs, que duraran uns sis mesos, s'hauran de fer compatibles amb la circulació de trens, tot i que el consistori ja ha avançat que s'haurà d'aturar la catenària en moments concrets.