La UOC amplia l'oferta amb Comunicació Audiovisual, Tècniques de Mercat i Turisme

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) oferirà a partir del curs acadèmic 2002-2003 les llicenciatures de Comunicació Audiovisual i d'Investigació i Tècniques de Mercat, a més a més de la diplomatura de Turisme. Les noves titulacions es posaran en marxa a partir del pròxim mes de setembre i estan enfocades perquè l'estudiant desenvolupi les capacitats que es requereixen en un entorn competitiu com el que demanda la societat de la informació.
La UOC amplia l'oferta amb Comunicació Audiovisual, Tècniques de Mercat i Turisme
UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

La UOC amplia l'oferta amb Comunicació Audiovisual, Tècniques de Mercat i Turisme

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) oferirà a partir del curs acadèmic 2002-2003 les llicenciatures de Comunicació Audiovisual i d'Investigació i Tècniques de Mercat, a més a més de la diplomatura de Turisme. Les noves titulacions es posaran en marxa a partir del pròxim mes de setembre i estan enfocades perquè l'estudiant desenvolupi les capacitats que es requereixen en un entorn competitiu com el que demanda la societat de la informació.
La llicenciatura d'Investigació i Tècniques de Mercat, un segon cicle universitari amb un pla d'estudi de 120 crèdits, estarà dirigida per la professora Imma Rodríguez, doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials. Pel que fa a la llicenciatura de Comunicació Audiovisual, també un segon cicle de 124 crèdits en el seu pla d'estudi, estarà dirigida pel professor Antoni Roig, llicenciat en Comunicació Audiovisual i en enginyer de Telecomunicacions. La diplomatura de Turisme, amb un pla d'estudis de 180 crèdits, estarà dirigida per la professora Esther Pérez Martell, doctora en Ciències del Mar.