UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

La UOC amplia l'oferta amb Comunicació Audiovisual, Tècniques de Mercat i Turisme

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) oferirà a partir del curs acadèmic 2002-2003 les llicenciatures de Comunicació Audiovisual i d'Investigació i Tècniques de Mercat, a més a més de la diplomatura de Turisme. Les noves titulacions es posaran en marxa a partir del pròxim mes de setembre i estan enfocades perquè l'estudiant desenvolupi les capacitats que es requereixen en un entorn competitiu com el que demanda la societat de la informació.

Actualitzat
La llicenciatura d'Investigació i Tècniques de Mercat, un segon cicle universitari amb un pla d'estudi de 120 crèdits, estarà dirigida per la professora Imma Rodríguez, doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials. Pel que fa a la llicenciatura de Comunicació Audiovisual, també un segon cicle de 124 crèdits en el seu pla d'estudi, estarà dirigida pel professor Antoni Roig, llicenciat en Comunicació Audiovisual i en enginyer de Telecomunicacions. La diplomatura de Turisme, amb un pla d'estudis de 180 crèdits, estarà dirigida per la professora Esther Pérez Martell, doctora en Ciències del Mar.
Anar al contingut