Mountain View

Google i Walmart s'alien per plantar cara a Amazon en la venda "online"

Els experts consideren que aquesta associació és una mostra de l'amenaça que suposa per a tots dos gegants l'ampliació de la quota de mercat d'Amazon

Actualitzat

La cadena d'hipermercats Walmart començarà a vendre els seus productes a través de Google Express a partir del mes de setembre. D'aquesta manera, Walmart s'alia amb la plataforma de compres del popular cercador per plantar cara a Amazon, el líder mundial en comerç en línia. De fet, l'acord entre Google i Walmart arriba dos mesos després que Amazon fes pública l'adquisició de la cadena de supermercats Whole Foods per 13.700 milions de dòlars.

Els experts consideren que aquesta associació és una mostra de l'amenaça que suposa per a tots dos gegants l'ampliació de la quota de mercat d'Amazon. La companyia de Jeffrey Bezos desafia els proveïdors com Walmart i, al mateix temps, concentra cada vegada més cerques sobre compres en detriment de Google.

Una de les novetats de l'aliança és la possibilitat d'utilitzar l'assistent de veu de Google per fer una compra en línia, una possibilitat que Amazon ja té a través dels seus dispositius Echo i Alexa.

Amb aquesta incorporació, Google Express suma la principal cadena de distribució minorista dels Estats Units a la seva oferta de prop de mig centenar de botigues, que inclou cadenes com Costco, Target o Toys'R'Us.

Anar al contingut