Els usuaris gironins de Renfe critiquen la nova flota de trens només tres mesos després d'entrar en servei

Girona (ACN).- Els usuaris gironins de Renfe de la línia Barcelona-Portbou se senten 'decebuts' amb la nova flota de trens Mitja Distància només tres mesos després que els combois hagin començat entrar en servei. A més de l'augment 'injustificat' del 20% en el preu del bitllet, la plataforma critica que hi ha dies en què 'no funciona la calefacció, els vagons fan soroll de ferro vell, les portes no obren i la gent amb mobilitat reduïda no pot pujar'. Els usuaris diuen que no acceptaran cap augment de tarifa fins que no millori el servei, i també centren les seves reivindicacions en demanar a la companyia que redueixi la durada del trajecte i que incorpori la devolució exprés si els retards superen el quart d'hora.
Els usuaris gironins de Renfe critiquen la nova flota de trens només tres mesos després d'entrar en servei

Els usuaris gironins de Renfe critiquen la nova flota de trens només tres mesos després d'entrar en servei

Girona (ACN).- Els usuaris gironins de Renfe de la línia Barcelona-Portbou se senten 'decebuts' amb la nova flota de trens Mitja Distància només tres mesos després que els combois hagin començat entrar en servei. A més de l'augment 'injustificat' del 20% en el preu del bitllet, la plataforma critica que hi ha dies en què 'no funciona la calefacció, els vagons fan soroll de ferro vell, les portes no obren i la gent amb mobilitat reduïda no pot pujar'. Els usuaris diuen que no acceptaran cap augment de tarifa fins que no millori el servei, i també centren les seves reivindicacions en demanar a la companyia que redueixi la durada del trajecte i que incorpori la devolució exprés si els retards superen el quart d'hora.