Amb una quota del 14,9%

TV3, líder del març, marca el millor prime time de la temporada i es distancia de la competència

TV3 és líder del març, amb una quota del 14,9%, la més alta des del febrer del 2021. Excel·lents resultats de les estrenes del mes, com "Eufòria", "Caiguts del cel", "Cucut" i "The five". També tanquen temporada amb molt bones audiències "El foraster" i "El llop"

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest març hem aconseguit una quota del 14,9%, la millor des del febrer del 2021.

Liderem la franja del day time, amb un 14,6%, i la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 17,4%. Hem situat quinze programes entre els 20 més vistos, i els informatius es mantenen líders en totes les edicions, amb bons resultats. Fan rècords de temporada el "TN vespre" i el "TN migdia". 

Excel·lents resultats de les estrenes del mes, com "Eufòria", "Caiguts del cel", "Cucut" i "The five". També tanquen temporada amb molt bones audiències "El foraster" i "El llop".   

Un març amb bones estrenes i rècords

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El "Polònia" del 3 de març ocupa el sisè lloc del rànquing, amb un 20,9%.

Les estrenes del març han arribat amb molt bons resultats. "Eufòria", el talent musical que presenten Marta Torné i Miki Núñez, ha marcat el millor resultat a la segona gala, amb una quota del 18,3%.

"Caiguts del cel", amb Roger Coma, també va marcar el més vist en el segon capítol, amb 347.000 espectadors i un 18,1% de quota

Per a les nits dels dilluns la gran aposta de ficció ha estat "Cucut", que s'ha estrenat amb una quota del 18,7% i una audiència acumulada de 715.000 espectadors. També "The five" es va estrenar amb una quota de l'11,6%.

Aquest mes han acabat temporada amb excel·lents resultats "El foraster", amb 474.000 espectadors, una quota del 23,2% i líder de la franja, i "El llop", també líder de la franja, amb una quota del 13,7%. També han fet rècord de temporada "La gran pel·lícula" que es va emetre l'11 de març, "La dona que va davant", amb un 17,6% de quota, i "Tarda de cine" del dia 26, amb el film "Els crims de Split, assassinat a l'illa de Vis", amb una quota del 15,7%. Un altre rècord del mes va ser per al partit de la Lliga femenina de futbol que va enfrontar el Barça i el Reial Madrid, el 13 de març, i en què es van proclamar campiones les blaugranes, amb 233.000 espectadors i un 21,9% de quota

Entre els més vistos també es troba l'emissió de la gala dels Premis Gaudí del 6 de març, amb una quota del 17,6%, i el programa especial "Conflicte interior. Ucraïna", que es va emetre el 13 de març, amb una quota del 13,2%.

Aquest març també ha destacat l'"APM?" del 14 de març i el "Cuines", que continua destacant cada migdia. El del 10 de març, en què van preparar capipota amb cigrons, va ser tretzè del mes. I el "Sense ficció" del dia 22, "La Pilarin", va fer una quota del 15,9%.

En el rànquing mensual també destaquen l'"Està passant", el "30 minuts", "Com si fos ahir" i l'"Atrapa'm si pots".

A Esport3 va fer rècord de temporada el partit de la Copa de la Reina de futbol entre la Reial Societat i el Barça, que es va jugar el 16 de març i que va fer una quota del 4,8%. I al Super3, l'"InfoK" del 3 de març va fer el millor resultat de la temporada, amb una quota del 4%.

Audiències digitals

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 12,4 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, el rècord dels últims dotze mesos. 

"Com si fos ahir" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb 168.700 usuaris únics i gairebé 1,3 milions de reproduccions. El "TN cap de setmana" ha estat el segon, amb 125.500 usuaris únics. "Eufòria" se situa en tercer lloc, amb una xifra de 354.000 reproduccions. Aquest març acumula més de 534.300 reproduccions a Instagram i 354.400 a TikTok.

El vídeo amb més audiència a la carta del mes és la notícia de la bufetada de Will Smith a la gala dels Premis Oscar, amb 82.300 usuaris únics. I el vídeo amb més reproduccions a la carta del mes ha estat el programa "El foraster" a Sant Martí Vell, amb 95.300 reproduccions

L'"InfoK" especial sobre la guerra d'Ucraïna és el cinquè vídeo amb més audiència a la carta del mes, amb 49.700 usuaris únics, i acumula 68.200 reproduccions des que es va emetre. 

L'emissió més vista en directe per internet ha estat el "TN migdia" del 2 de març, amb 18.300 usuaris únics

El portal de la CCMA ha tingut 4,5 milions d'usuaris únics. El contingut més vist del portal és el "Minut a minut" del 3/24 sobre la guerra d'Ucraïna, que té un milió de pàgines vistes. Des que es va publicar n'ha tingut 1,4 milions. 

El web esport3.cat ha tingut la millor dada d'audiència digital de la seva història, amb 712.000 usuaris únics.

I pel que fa a les xarxes socials, "Preguntes freqüents" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 36.700 missatges, seguit d'"Eufòria", amb 27.500 missatges

 

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut