TV3 lidera amb contundència dijous, amb una quota del 20%, tot i la programació especial per la vaga

Ahir, dijous, TV3 va ser líder destacada del dia, amb una quota del 20%. Amb la programació especial per la vaga, que es va emetre en simultani per TV3, 3/24 i Esport3, el conjunt de la CCMA (inclòs el Super3) va fer un 27,6% de quota, la millor des del 21 de desembre del 2017. També rècords per al 3/24, el "TN migdia" i el "Més 3/24". I excel·lent resultat d'"El judici del procés"

TV3 va ser líder destacada un dia més, amb una quota del 20%, la sisena millor de la temporada. En un dia en què la programació de TV3, 3/24 i Esport3 es va veure alterada per la vaga, el conjunt de la CCMA, en què també s'inclou la programació habitual del Super3, va fer una quota del 27,6%, la millor des del 21 de desembre del 2017, i va ser líder respecte la resta de grups que formen la competència.

Els cinc programes més vistos van ser de TV3 (ahir emesos en simultani pel 3/24 i Esport3), amb el "TN vespre", en primer lloc, amb 828.000 espectadors i un 28,2% de quota.

El va seguir el "TN migdia", amb 612.000 espectadors i una quota del 34,9%, el rècord de la temporada. El "Més 3/24" va ser tercer, amb una quota del 19,1% i 503.000 espectadors, i també va ser el més vist de la temporada. Les notícies del 3/24 que es van emetre ahir també per TV3 i Esport3 van ocupar el quart lloc dels més vistos, amb 487.000 espectadors i un 21,6% de quota.

I pel que fa a "El judici del procés", va ocupar el cinquè lloc de l'emissió de la tarda, amb una quota del 29,3%, 482.000 espectadors i una audiència acumulada d'1.471.000. I la jornada del matí va fer una quota del 38%, la van veure 330.000 espectadors i va fer una audiència acumulada d'1.218.000 espectadors, i es va situar en el vuitè lloc del rànquing dels més vistos.

El 3/24 va fer la millor quota de la temporada amb un 4,9%.

Audiències digitals

Ahir va ser el dia amb més seguiment del judici als mitjans digitals, amb un total de 239.000 usuaris únics que van accedir als continguts relacionats amb el judici. El directe va ser seguit per 99.000 usuaris en format vídeo i 40.000 en format àudio.

Pel que fa a Facebook i YouTube, el directe va tenir 27.000 visualitzacions. I es van publicar més de 15.000 missatges a Twitter amb l'etiqueta #JudiciTV3CatRadio i va ser el dia amb més missatges des de l'inici del judici.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut