TV3, líder del cap de setmana, amb els telenotícies, i bona estrena del "No pot ser!"

TV3 lidera un cap de setmana marcat per l'actualitat informativa amb el nou coronavirus. Dissabte, va fer una quota del 17,9%, amb els telenotícies com els més vistos. Diumenge, va ser líder, amb un 14,1%, amb els informatius i l'estrena del "No pot ser"

TV3 va liderar el dissabte, amb una quota del 17,9%, a 8,1 punt de la segona. Un dia més la cadena pública catalana és referent informatiu en un moment de màxima actualitat. El "TN cap de setmana vespre" va ocupar el primer lloc, amb 1.010.000 espectadors i un 29,8% de quota. L'edició del migdia va ser segona, amb un 34,8% de quota i 916.000 espectadors. I els va seguir les "Notícies 3/24", amb una quota del 21,8% i 642.000 espectadors.

El "Preguntes freqüents", que presenta Cristina Puig, va ser setè, amb una quota del 20,9% i 387.000 espectadors.

El 3/24 va fer un resultat excel·lent amb un 4,4% de quota.

Diumenge, líder amb els telenotícies i el "No pot ser!"

TV3 també va liderar el diumenge, amb una quota del 14,1%, el dia de més consum televisiu des del'1 d'octubre del 2017. Quatre dels cinc espais més vistos van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana" en els primers llocs. La del migdia, amb una quota del 32,8% i 854.000 espectadors i, la del vespre, amb 853.000 espectadors i un 24,7% de quota.

El tercer va ser l'estrena de la segona temporada de "No pot ser!", amb Jordi Basté, que amb una quota del 17,5% i 543.000 espectadors va fer el seu capítol més vist, i va superar en més de 200.000 espectadors el segon millor resultat. El cinquè lloc el va ocupar l'"Atrapa'm si pots" que, amb una quota del 12,1% i 344.000 espectadors, fa el segon millor resultat.

L'audiència acumulada de TV3 i el 3/24 va ser de 3.385.000 espectadors, 1 milió més que el diumenge anterior. En concret, a TV3 van connectar com a mínim un minut 2.793.000 espectadors, i al 3/24, 1.545.000 espectadors.

A més, el 3/24 va fer un 3,6% de quota.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

#audiènciesTV3

Anar al contingut