TV3, líder de l'estiu, amb una graella plena d'estrenes

TV3 és líder de l'agost per 25è mes consecutiu, amb una quota del 10,9%. Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 19 dels 31 dies del mes d'agost i també ha liderat el rànquing de programes en 31 ocasions, tots els dies del mes. 12 dels 15 programes del rànquing dels més vistos són de TV3. Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat. TV3 és la cadena generalista més ben valorada qualitativament. "Joc de cartes estiu" ha estat el millor programa del "prime time" de l'estiu, i ha fet el seu rècord històric en la versió estiuenca. I bon resultat dels partits de la pretemporada del Barça. I pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA creix un 15% respecte a l'agost de l'any anterior, i l'Esport3.cat fa la millor dada mensual dels últims 3 anys, amb 300.000 usuaris únics

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 25 mesos consecutius, el rècord de la cadena. Aquest agost, TV3 ha aconseguit una quota del 10,9%.

TV3 continua sent líder en la franja de "prime time", amb una quota del 13%, i supera en 4,2 punts la segona classificada, Antena 3.

TV3 ha liderat l'audiència durant 19 dies dels 31 del mes d'agost i el rànquing dels programes més vistos del dia en 31 ocasions, és a dir tots els dies del mes. També és la cadena generalista més ben valorada a l'agost, al panel de GfK, amb un 8,4. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Els informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat,  imparcialitat i credibilitat.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 27 ocasions, 13 de les quals ho ha fet el "TN migdia", 7 el "TN vespre", 5 el "TN cap de setmana vespre" i 2 el "TN cap de setmana migdia". 12 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, amb el "TN vespre" del dia 27 en primer lloc, amb una quota del 25% i 490.000 espectadors; el "TN migdia" del 5 d'agost està en quart lloc, amb 455.000 espectadors i una quota del 30,3%. El segueix el "TN cap de setmana vespre" del dia 18, amb una quota del 22,6% i 373.000 espectadors.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK. El "TN comarques", amb un 9,2, és l'informatiu més ben valorat. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 93,3%, i líders en credibilitat, amb un 96,3%.

Bon resultat del "prime time", amb les estrenes, i un "Joc de cartes estiu", de rècord

12 dels 15 programes més vistos del mes són de TV3. Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El "Joc de cartes estiu" del dia 28 d'agost, va ser el segon més vist del mes, amb 489.000 espectadors i un 25,4% de quota. Ha estat el rècord històric del programa en la seva versió estiuenca. A més, ha estat l'estrena amb millor resultat del "prime time" amb una quota mitjana del 21,9% i 403.000 espectadors. El 18 de setembre comença la tercera temporada de "Joc de cartes".

Els partits de la pretemporada del Barça han fet molt bons resultats. El tercer programa més vist del mes va ser la transmissió del Trofeu Joan Gamper, que va enfrontar els blaugrana amb l'Arsenal, amb 485.000 espectadors i una quota del 28,6%.L'amistós entre el Nàpols i el Barça del dia 10 va ser setè, amb una quota del 27,9% i 346.000 espectadors.

"Res és impossible", amb Antonio Díaz, també ha fet molt bons resultats i ha liderat la seva franja, amb una mitjana de 295.000 espectadors i una quota del 15,8%. L'emissió del dia 1 ha estat el sisè programa més vist del mes, amb 362.000 espectadors i un 17,9% de quota.

També en el rànquing dels més vistos es troben "Coolhunters", del dia 27, amb una quota del 13,9% i 291.000 espectadors; "Pròxima estació" del dia 6 d'agost, amb 257.000 espectadors i una quota del 14,9%, i "Globus sonda", del dia 26, amb Aina Clotet de convidada, amb 240.000 espectadors i un 11,6% de quota.

"Quan s'apaguen els llums" ha fet la seva millor temporada i ha estat líder de la franja amb una quota mitjana del 7,7% i 102.000 espectadors. Va fer el seu resultat rècord, el dia 22, amb la conversa entre Lluís Canut i Perico Delgado, que van seguir 156.000 espectadors i va fer un 11,4% de quota.

I continua l'èxit de la sèrie de la sobretaula "Un poble francès", que manté el lideratge de la franja. El capítol del dia 23 d'agost es troba entre els programes més vistos del mes, amb una quota del 16,1% i 220.000 espectadors.

El portal de la CCMA creix respecte a l'agost del 2018 i Esport3.cat fa el millor resultat dels últims 3 anys

A l'agost, TV3 ha tingut prop de 6,5 milions de reproduccions de vídeo, un 15% més respecte a l'agost de l'any passat. El "TN cap de setmana" és el programa més vist a la carta, amb 126.000 usuaris únics.  El "Joc de cartes estiu" és el segon programa a la carta més vist i fa la seva millor audiència mensual des de l'inici del programa, amb 77.000 usuaris únics i 225.000 reproduccions de vídeo. Els tres vídeos més vistos del mes també són tres capítols de l'espai.

I pel que fa al directe, les 3 emissions més vistes van ser el partits de la pretemporada del Barça. El FC Barcelona-Nàpols del dia 10 el van seguir més de 41.500 usuaris únics.

El portal de la CCMA ha tingut a l'agost una audiència de 2,7 milions d'usuaris únics i creix un 17% respecte a l'agost del 2018. El 324.cat, la secció de notícies del portal de la CCMA, té 1,2 milions d'usuaris únics, un 23% més que el mateix mes de l'any anterior.

I pel que fa a Esport3.cat, la secció d'esports del portal de la CCMA, registra un creixement del 82% respecte al mes de juliol i un 50% més que l'agost de l'any passat, amb 300.000 usuaris únics, la millor audiència mensual dels últims 3 anys.

A les xarxes socials, durant l'agost, s'han publicat més de 45.000 missatges a Twitter al voltant dels programes de TV3.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut