La CCMA formarà part del consell assessor d'analítica d'Adobe amb empreses referents a nivell internacional en l'àmbit digital
La reunió constitutiva del consell s'ha celebrat aquest matí a Londres abans de l'inici de l'Adobe Summit 2023, que aplegarà professionals i empreses internacionals de l'àmbit digital
La CCMA ha estat convidada a formar part del consell assessor d'analítica de la multinacional de software Adobe, que aplega a empreses internacionals de referència en l'àmbit digital amb una àmplia trajectòria en el camp de l'analítica digital.
La CCMA utilitza Adobe Analytics com a solució per a l'anàlisi del gran volum de dades d'audiència i consum de continguts digitals en les seves plataformes pròpies. És justament l'àmplia experiència en el camp de l'analítica digital, que ha portat a Adobe a convidar a la CCMA a participar del consell assessor. Els integrants d'aquest consell podran realitzar aportacions i incidir en el full de ruta de desenvolupament de les solucions d'Adobe, compartir experiències d'èxit i casos d'ús entre empreses referents i establir relacions directes amb els responsables de producte i d'enginyeria d'Adobe.
Avui, dimecres, s'ha celebrat la reunió constitutiva del consell, que ha comptat amb la participació del responsable d'Audiències Digitals, Ferran Clavell. A banda de la CCMA, formaran part del consell assessor broadcasters de referència com Sky TV, altres grups de comunicació com Der Spiegel o Vocento i empreses referents a nivell digital internacional com Virgin, NatWest, Tesco Bank, Sainsbury's, Avis o Costa Coffee.
La reunió també ha servit de preludi al l'Adobe Summit 2023, que es celebra aquest dijous i divendres a Londres, congrés de referència en l'àmbit de les solucions de software digital, i en el qual també participaran el cap de l'Àrea d'Innovació i Coneixement, Maties Ramos, i la cap de l'Àrea d'Actius Digitals, Geni de Vilar.