Barcelona

Els models de Toni Miró i el ball de Farruquito inauguren la Setmana de la Moda a Barcelona

La festa de la moda a Barcelona ja ha començat. Les propostes trencadores de Toni Miró per l'estiu de l'any que ve han obert la Setmana de la Moda de Barcelona. El dissenyador ha fet servir com a reclam el flamenc de Farruquito que ha ballat per una passarel·la per la qual desfilaran els pròxims dies les 42 propostes de creadors nacionals i internacionals. Més tard, ha estat el torn de la dissenyadora Toton Comella i de la marca Alianto, dies d'apostes decidides pels estampats i els tons atrevits. La Barcelona Fashion Week, que durarà fins al 12 de setembre, també inclou el Saló Gaudí, de l'11 al 13 de setembre, i l'espai Moda Fad.

Actualitzat
Mèxic, el Mèxic romàntic que als anys 30 va retratar el fotògraf Agustí Víctor Cassassola, inspiren la col·lecció masculina d'Antonio Miró, la que ha inaugurat, amb una bona presència de polítics, la Passarel·la Gaudí. Camises brodades o estampades de colors llumimosos, combinen amb pantalons que, per primer cop en molt temps, s'ajusten a la cintura. Formes que recorden temps passats i que segur que costarà que s'imposin al carrer. Però encara és més trencadora l'aposta que Miró fa en la col·lecció de roba femenina. Escots que en tot cas no escandalitzen ningú, perquè les models continuen, malgrat els canvis, fidels a les talles mínimes. Per sort, la passarel·la és només ficció i la d'aquest primer dia de la passarel·la ha estat força aplaudida, sobretot la sorpresa final, interpretada pel jove ballarí de flamenc Farruquito. TCN i Alianto presenten les seves propostes Roba per a un estiu tan calorós com el d'aquest any. Els biquinis, molt petits, es combinen amb pantalons i faldilles. La roba d'estar per casa amb la de sortir al carrer. La marca TCN aposta, des de fa temps, per la fusió. Una aposta decidida pels estampats i els tons atrevits que trenca definitivament amb els colors més esmorteïts d'altres temporades. Tos els colors de la carta d'ajust de la tele. Els fucsies, grisos, platejats, taronges. És el que proposa la marca Ailanto, acostumada des de fa anys a la presència del color en les seves col·leccions. Aquest cop diuen que s'inspiren en les telesèries americanes dels anys 60 i la moda Ad Lib dels 70.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut