BCN World ignora la decisió de l'Ajuntament i torna a fer servir la marca Barcelona per promocionar-se

BCN Word es promociona internacionalment a la inauguració de la Fórmula E, la fórmula 1 dels cotxes elèctrics, de la qual és patrocinador
BCN World ignora la decisió de l'Ajuntament i torna a fer servir la marca Barcelona per promocionar-se
Barcelona

BCN World ignora la decisió de l'Ajuntament i torna a fer servir la marca Barcelona per promocionar-se

BCN Word es promociona internacionalment a la inauguració de la Fórmula E, la fórmula 1 dels cotxes elèctrics, de la qual és patrocinador
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

BCN World, el megaprojecte d'oci i joc, segueix utilitzant la marca Barcelona en plataformes internacionals, malgrat el recurs que té presentat l'Ajuntament de Barcelona contra la vinculació del nom de la ciutat al complex de casinos.

Aprofitant la plataforma publicitària de la inauguració de la Fórmula E, la fórmula 1 dels cotxes elèctrics, aquest dissabte BCN World ha fet promoció internacional a Pequín. Aquesta cursa té ressò mediàtic en 90 països i confirma l'estratègia de l'empresa d'aparèixer a tants llocs com sigui possible. Com més temps s'associï el macrocomplex amb la marca Barcelona i com en més llocs aparegui, més difícil serà tirar enrere aquesta vinculació.

L'Ajuntament de Barcelona va aprovar no vincular el nom de la ciutat amb l'empresa de casinos i oci fa quatre mesos per unanimitat de tots els grups polítics. Però mentre el consistori ho té recorregut a l'Oficina de Patents, BCN World diu que té la marca registrada i opta pels fets consumats i manté la seva presència a tants esdeveniments com li és possible.

L'empresa Veremonte, impulsora del projecte, sempre ha insistit en la importància que el complex que s'aixecarà a Vila-seca i a Salou es pugui dir BCN World. Argumenten que la marca Barcelona és coneguda mundialment, ven molt i per tant és un element clau per atraure els milers de turistes que volen que vinguin. De moment l'empresa s'escuda en el fet que tenen el nom registrat i que, fins que no hi hagi una resolució final, la pensen seguir fent servir.

La Generalitat ha admès quatre de les cinc sol·licituds que ha rebut per operar al macrocomplex de joc. Les que passen a la segona fase són la del Grup Peralada, la de l'operador xinès Melco Crown i dues societats: una que integren els nord-americans Hard Rock juntament amb Veremonte, el promotor de BCN World, i una altra formada per Melco i Veremonte.

VÍDEOS RELACIONATS