La transmissió del Barça-Roma, el més vist del mes

TV3, líder d'audiència del novembre amb una quota del 13,1%

TV3 es manté com la preferida dels espectadors catalans i situa els "TN", el "30 minuts" "Fugir de l'Estat Islàmic", "Polònia" i "Merlí" entre els deu programes més vistos del mes de novembre

TV3 és líder d'audiència del mes de novembre amb una quota del 13,1%, davant d'Antena3, que ha aconseguit un 11,8% de quota, i de Tele5, amb un 11,7%. En quarta posició, i amb una quota del 6,9%, hi ha La Sexta, que ha superat La1, cinquena classificada amb un 6,8%. Finalment, Cuatro ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,3%.

Pel que fa als canals temàtics, el 3/24 ha tancat el mes de novembre amb  una quota de l'1,8%. El canal Super3/33 se situa en un 1,4% i es manté respecte al mes passat, i Esport3, líder dels temàtics esportius, tanca el mes amb una quota de l'1,2% i creix tres dècimes respecte al mes d'octubre.

Els informatius lideren l'audiència 22 dies del mes

Els informatius de TV3 continuen sent els preferits de l'audiència catalana i aquest mes de novembre, dels 26 dies del mes en què un programa de TV3 ha liderat l'audiència, en 22 ocasions ho han fet els informatius. El "TN migdia" ha estat líder d'audiència en vuit ocasions i el "TN vespre" i el "TN cap de setmana vespre", en set ocasions cada un. Destaca especialment el "TN migdia", que aconsegueix la millor quota des del mes d'abril del 2013, amb una mitjana de 567.000 espectadors i una quota del 30,3%. El "TN cap de setmana vespre", amb 609.000 espectadors i un 21% de quota, és el mes vist des del novembre del 2012.

 

20 programes de TV3, entre els 40 més vistos del mes

TV3 ha liderat el rànquing dels 40 programes més vistos del mes de novembre, on hi ha situat 20 programes. El podi l'ocupa la transmissió del partit de Champions entre el Barça i la Roma, que va tenir una audiència d'1.099.000 espectadors i una quota del 34,3%. En aquest rànquing també hi figuren les diferents edicions dels TN, com el "TN cap de setmana vespre" del diumenge dia 15 -dos dies després dels atemptats de París- amb 741.000 espectadors i una quota del 23,2%, tercer programa més vist del mes. A continuació, en quart i cinquè lloc, les edicions dels "TN vespre" i "TN migdia" del dia 2 de novembre, coincidint amb els temporals de llevant i el temporal que provocava la decisió de la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, de convocar els portaveus dels partits per intentar accelerar l'aprovació de la declaració d'inici del procés de desconnexió.

Set dels deu programes més vistos són de TV3. A més dels quatre que ja hem esmentat, en aquesta llista hi trobem, en setè lloc, l'impactant "30 minuts" "Fugir de l'Estat Islàmic",  que va tenir una audiència de 631.000 espectadors i una quota del 18,1%.

Però no només la informació i els programes de servei han tingut una molt bona acceptació entre l'audiència. En el rànquing dels programes més vistos també hi destaquen les produccions dramàtiques, d'entreteniment, divulgació i esportius. "Polònia" és el vuitè programa més vist del mes, en concret, l'emès el dia 26, en què Artur Mas intentava esmorzar un croissant de xocolata, una setmana després que ho intentés Antonio Baños. A continuació, en novè lloc, "Merlí", amb el capítol "Els sofistes".

El 3/24, referència informativa

El canal informatiu 3/24 aquest mes de novembre ha aconseguit una quota de l'1,8%, la segona millor d'aquest any. La cobertura del debat d'investidura va tenir una molt bona acollida entre l'audiència i els dies 9 i 10 de novembre les quotes d'audiència van ser de 3,9% i 4,7% respectivament. Els atemptats de París també es van reflectir en l'audiència del 3/24, que el dia 14 – l'endemà- registrava una quota del 2,7%.

TV3, la cadena generalista més ben valorada, manté el seu rècord històric

Segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada i aquest mes de novembre manté, per tercer mes consecutiu, el seu rècord històric amb un 8,3. El 33 ocupa el tercer lloc amb un 8.1.

Les notícies, "Merlí" i "La coladera del Madrid" dominen a la xarxa

Els "Telenotícies" i "Merlí" dominen l'audiència a internet aquest mes de novembre. En total, la CCMA ha tingut 1.609.000 usuaris únics que han fet gairebé 5.900.000 visualitzacions.

El vídeo més vist del mes ha estat "La coladera del Madrid", de "Crackòvia", que ha rebut 125.248 usuaris únics que han fet gairebé 145.000 visualitzacions. A continuació, en els llocs 2, 3 i 4, els filòsofs de "Merlí", "Epicur", "Guy Debord" i "Els sofistes". El cinquè contingut amb més usuaris únics ha estat la notícia de l'assalt al Bataclan parisenc, que han visitat gairebé 65.000 persones.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut