Catalunya Ràdio, amb 564.000 oients diaris el 2006, és líder d'audiència per 12è any consecutiu

Catalunya Ràdio revalida el seu lideratge anual i supera en 69.000 oients la segona emissora més escoltada. "El matí de Catalunya Ràdio" amb Antoni Bassas tanca l'any com el programa més escoltat del país amb 408.000 oients i amb 128.000 oients de diferència respecte del seu principal competidor.

Catalunya Ràdio aconsegueix ser l'emissora més escoltada del país per dotzè any consecutiu. Segons l'Estudi General de Mitjans, Catalunya Ràdio acaba l'any 2006 amb una audiència acumulada de 564.000 oients diaris, 69.000 més que la segona emissora. "El matí de Catalunya Ràdio", el programa que dirigeix Antoni Bassas, torna a ser el programa més escoltat del país amb 408.000 oients. La seva diferència respecte del segon és encara més important ja que se situa en 128.000 oients. Una de les dades més rellevants de l'EGM de desembre són les audiències dels nous programes d'aquesta temporada. Manel Fuentes és líder en la seva franja horària amb 97.000 oients i Llucià Ferrer estrena el seu "On vols anar a parar?" amb 70.000 oients, 12.000 més que en l'onada anterior. Pel que fa al cap de setmana, 113.000 oients escolten cada diumenge "Eduqueu les criatures", el nou programa de Carles Capdevila que debuta augmentant 12.000 oients respecte de l'onada anterior i liderant la seva franja horària. El mateix passa amb "El nas de Cleòpatra", el programa que Enric Calpena estrena liderant la seva franja horària dels diumenges amb 75.000 oients i doblant l'audiència de l'onada anterior. El programa "El suplement" de Xavier Solà continua sent un referent els caps de setmana i lidera la franja matinal dels diumenges amb 169.000 oients. Els diumenges Catalunya Ràdio situa quatre programes entre els vuit més escoltats. Pel que fa als informatius, Catalunya Ràdio continua sent una referència. "L'informatiu del migdia", amb 47.000 oients, manté el seu lideratge a la franja de dues del migdia a dos quarts de tres de la tarda, i l'Informatiu "Catalunya vespre" té 38.000 oients, 3.000 més que a l'onada anterior. Xavier Graset, una de les noves apostes de la temporada, ha situat "L'oracle" a 36.000 oients, la qual cosa significa ser líder a la seva franja. El programa "Tot gira", amb 153.000 oients, i "Una nit a la terra" aconsegueixen els millors resultats de l'any i se situen com els segons programes més seguits a la seva franja horària. "Mans", el renovat programa de música popular i sardanes, ha aconseguit en aquesta onada 93.000 oients i se situa com el més escoltat a primera hora dels diumenges. Catalunya Informació amb 121.000 oients i Catalunya Música amb 29.000, acaben l'any com a líders de les seves fórmules radiofòniques i iCat fm acumula 8.000 oients diaris en els seus primers mesos d'existència. Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans, el consum de ràdio generalista ha baixat aquest any d'un 3%, mentre que la ràdio musical i la informativa augmenten d'un 4% i d'un 3%, respectivament.
Anar al contingut