Fórmula 1

Tots els protagonistes del Mundial ja són a Singapur per disputar una cursa que pot esdevenir decisiva

Aquest cap de setmana torna la Fórmula 1. De fet, els equips ja han arribat a Singapur, on comença el compte enrere de la lluita pel títol. Ferrari ha viatjat amb novetats aerodinàmiques, però poden tenir el problema dels motors. Ha utilitzat els 8 reglamentaris i, si Alonso n'ha d'estrenar un altre d'aquí a final de temporada, serà sancionat.

Actualitzat
El món de la Fórmula 1 gira aquesta setmana sobre Singapur, la primera de les cinc finals que queden, amb tots els desafiaments que suposa per als pilots una cursa nocturna i amb una altíssima humitat. Un circuit que afavoreix els Red Bull.

Alonso ja sap què és guanyar a Singapur. Ho va fer amb Renault el 2008 i amb escàndol després d'aquell accident provocat pel seu company Nelsinho Piquet, una maniobra que el brasiler va confessar que estava preparada. Alonso arriba ara en el millor moment de la temporada. A 21 punts del líder, Mark Weber és el pilot que ha sumat més punts en les últimes quatre curses, amb victòries a Alemanya, amb polèmiques ordres d'equip, i també a Itàlia, i un segon lloc a Hongria. Ferrari és l'únic equip que ja ha fet servir tots els vuit motors permesos sense penalització, però això no preocupa l'escuderia italiana, que està seguint l'estratègia prevista ja a l'inici de temporada. Encara en pot reutilitzar sis. L'equip d'Alonso es concentra en els petits detalls, com la rapidesa de l'aturada a boxs que va donar el triomf a Monza, i a mirar que no es repeteixin abandonaments com el de Bèlgica, que seria fatal per a les aspiracions de l'asturià al Mundial.
Anar al contingut