Més d'un miler de professionals busquen fer negoci a la Fira Mediterrània de Manresa

Manresa (ACN).- Com qualsevol mercat, la Fira Mediterrània de Manresa té la seva àrea de negoci, la Llotja professional, que vol ser un lloc de bulliment per a professionals i artistes. Enguany, les xifres parlen per si soles: més d'un miler de professionals, 46 estands, 180 trobades, 25 projectes, 30 ponències i diversos 'showcases'. Un any més, la Llotja pren força, i això fa que artistes i professionals confiïn en la Mediterrània per conèixer tot allò que es courà en l'escena artística de la propera temporada. Lídia Hinojo, gerent de la Mediterrània, ha destacat la importància de la Fira no només per al sector cultural, sinó també per al Bages, que es veu molt beneficiat per un esdeveniment d'aquesta magnitud.
Més d'un miler de professionals busquen fer negoci a la Fira Mediterrània de Manresa

Més d'un miler de professionals busquen fer negoci a la Fira Mediterrània de Manresa

Manresa (ACN).- Com qualsevol mercat, la Fira Mediterrània de Manresa té la seva àrea de negoci, la Llotja professional, que vol ser un lloc de bulliment per a professionals i artistes. Enguany, les xifres parlen per si soles: més d'un miler de professionals, 46 estands, 180 trobades, 25 projectes, 30 ponències i diversos 'showcases'. Un any més, la Llotja pren força, i això fa que artistes i professionals confiïn en la Mediterrània per conèixer tot allò que es courà en l'escena artística de la propera temporada. Lídia Hinojo, gerent de la Mediterrània, ha destacat la importància de la Fira no només per al sector cultural, sinó també per al Bages, que es veu molt beneficiat per un esdeveniment d'aquesta magnitud.