Les rampes de Lebron James provoquen una batalla comercial entre Coca Cola i Pepsi Cola

La deshidratació de Lebron James en el primer partit de les finals de l'NBA ha desencadenat una batalla a les xarxes socials en la guerra comercial entre Coca Cola i Pepsi Cola quan els aficionats dels Heat van culpar Gatorade, el refresc isotònic de la segona, de la derrota del seu equip.
Les rampes de Lebron James provoquen una batalla comercial entre Coca Cola i Pepsi Cola
Bàsquet

Les rampes de Lebron James provoquen una batalla comercial entre Coca Cola i Pepsi Cola

La deshidratació de Lebron James en el primer partit de les finals de l'NBA ha desencadenat una batalla a les xarxes socials en la guerra comercial entre Coca Cola i Pepsi Cola quan els aficionats dels Heat van culpar Gatorade, el refresc isotònic de la segona, de la derrota del seu equip.
Actualitzat
Lebron James rep assistència a la banqueta (Foto: Reuters)

Lebron James rep assistència a la banqueta (Foto: Reuters)

La deshidratació de Lebron James en el primer partit de les finals de l'NBA ha desencadenat una batalla a les xarxes socials en la guerra comercial entre Coca Cola i Pepsi Cola. L'astre dels Miami Heat va ser el jugador que més va patir l'avaria de l'aire condicionat del pavelló dels Spurs, fins al punt d'haver de deixar el joc quan faltaven 4 minuts per al final amb rampes a les cames.

Els Heat van encaixar un parcial de 16 a 3 amb la seva gran estrella a la banqueta. I els seus aficionats van culpar Gatorade, beguda isotònica oficial de l'NBA des del 1984, de la seva derrota. Els missatges van arribar a twitter. I la marca propietat del grup PepsiCo va contraatacar amb una raó de pes. Recordant als enfadats seguidors que Lebron James té un contracte firmat amb la seva competència, Powerade (propietat de Coca Cola).

Aprofitant l'avinentesa, el compte de Gatorade va publicar missatges com "la persona amb rampes no era el nostre clients, els nostres atletes suporten la calor" o "l'estàvem esperant a la banda, però ell prefereix veure una altra cosa". Mentrestant, el compte de la competència restava en silenci davant la tempesta que li venia a sobre.

Finalment Gatorade s'ha disculpat i ha esborrat les piulades. Lebron James es va hidratar perfectament durant el matx. I no va parar de beure a la banqueta. Però no pas Powerade sinó la beguda de la competència després de treure les etiquetes del producte per no fer publicitat del rival del seu patrocinador.

El principal portaveu del refresc isotònica de la filial de Pepsi Cola a l'NBA, a més de Paul George dels Pacers, és el company de James als Heat Dwayne Wade. Gatorade ha dominat el mercat durant dècades, amb una quota al voltant del 80%. L'any passat, però, la competència de Powerade va deixar el seu domini en un 69,5% de mercat.

De cara al següent partit de la sèrie entre Spurs i Heat no es preveu que torni a repetir-se un incident d'aquesta mena. Per una banda, Lebron James ha afirmat que està plenament recuperat i a punt per jugar. I de l'altra, la franquícia de San Antonio ha comunicat que ha solucionat els problemes que van deixar sense ventilació la pista.

NOTÍCIES RELACIONADES