L'Agència Catalana de Turisme presenta noves propostes a Berlín per tornar a fidelitzar els turistes alemanys

Berlín (ACN).- L'Agencia Catalana de Turisme (ACT) està present en la 44ena edició de la fira ITB de Berlín, un dels salons internacionals més importants del sector turístic. L'ACT es presenta al mercat alemany, al qual vol tornar a fidelitzar, amb noves propostes que demostren que Catalunya 'és molt més' del que ja coneixien. 'Alemanya per Catalunya és un mercat molt important. És un mercat que ens coneix molt bé, ens va conèixer originàriament per una tipologia de producte i ara podem explicar que Catalunya és molt més: ofereix una diversitat de productes, serveis i experiències turístiques', ha explicat Patrick Torrent, subdirector de l'ACT en declaracions a l'ACN.
L'Agència Catalana de Turisme presenta noves propostes a Berlín per tornar a fidelitzar els turistes alemanys

L'Agència Catalana de Turisme presenta noves propostes a Berlín per tornar a fidelitzar els turistes alemanys

Berlín (ACN).- L'Agencia Catalana de Turisme (ACT) està present en la 44ena edició de la fira ITB de Berlín, un dels salons internacionals més importants del sector turístic. L'ACT es presenta al mercat alemany, al qual vol tornar a fidelitzar, amb noves propostes que demostren que Catalunya 'és molt més' del que ja coneixien. 'Alemanya per Catalunya és un mercat molt important. És un mercat que ens coneix molt bé, ens va conèixer originàriament per una tipologia de producte i ara podem explicar que Catalunya és molt més: ofereix una diversitat de productes, serveis i experiències turístiques', ha explicat Patrick Torrent, subdirector de l'ACT en declaracions a l'ACN.