La fira de moda urbana Brandery obre les seves portes inicialment amb pocs compradors internacionals

Barcelona (ACN).- La fira de moda urbana Brandery ha obert les seves portes després de gairebé quatre mesos de 'treball intens' de disseny, promoció i comercialització d'aquesta nova fira que té vocació de fer la competència al Bread and Butter. L'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, un dels principals impulsors d'aquesta iniciativa, s'ha mostrat satisfet de les primeres hores d'aquesta iniciativa i ha manifestat que durant el cap de setmana els compradors internacionals visitaran Brandery i podran comprovar els productes tèxtils de les 113 marques que s'han apuntat a participar d'aquesta primera edició de fira urbana. Aquestes primeres hores, els expositors han trobat a faltar més compradors internacionals.
La fira de moda urbana Brandery obre les seves portes inicialment amb pocs compradors internacionals

La fira de moda urbana Brandery obre les seves portes inicialment amb pocs compradors internacionals

Barcelona (ACN).- La fira de moda urbana Brandery ha obert les seves portes després de gairebé quatre mesos de 'treball intens' de disseny, promoció i comercialització d'aquesta nova fira que té vocació de fer la competència al Bread and Butter. L'alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, un dels principals impulsors d'aquesta iniciativa, s'ha mostrat satisfet de les primeres hores d'aquesta iniciativa i ha manifestat que durant el cap de setmana els compradors internacionals visitaran Brandery i podran comprovar els productes tèxtils de les 113 marques que s'han apuntat a participar d'aquesta primera edició de fira urbana. Aquestes primeres hores, els expositors han trobat a faltar més compradors internacionals.