ICV-EA proposa descongestionar el nucli antic de Reus i crear un metro lleuger

ICV-EA proposa com a mesura mediambiental lligada a la movilitat descongestionar el centre de la ciutat (nucli antic i tomb de Ravals) promovent l'ús del transport urbà a través de l'increment del nombre de línies i la integració del preu de les tarifes. A més a més, Iniciativa vol que Reus disposi d'un carri bici. El metro lleuger és una altra de les propostes d'ICV-EA. Segons Albert Calduch, moltes ciutats europees ja disposen d'aquest metro i creuen que "al Camp de Tarragona també seria viable un equipament d'aquestes característiques".
ICV-EA proposa descongestionar el nucli antic de Reus i crear un metro lleuger
Reus

ICV-EA proposa descongestionar el nucli antic de Reus i crear un metro lleuger

ICV-EA proposa com a mesura mediambiental lligada a la movilitat descongestionar el centre de la ciutat (nucli antic i tomb de Ravals) promovent l'ús del transport urbà a través de l'increment del nombre de línies i la integració del preu de les tarifes. A més a més, Iniciativa vol que Reus disposi d'un carri bici. El metro lleuger és una altra de les propostes d'ICV-EA. Segons Albert Calduch, moltes ciutats europees ja disposen d'aquest metro i creuen que "al Camp de Tarragona també seria viable un equipament d'aquestes característiques".
Actualitzat
L'increment de les zones verdes, la destinació de més ajudes al sector agrari, la projecció d'un carril bici i la promoció de les energies alternatives en els nous edificis de Reus són altres propostes d'ICV-EA. Segons Albert Calduch, "la ciutadania reusenca ha de ser qui ha de plantejar les seves propostes per tirar endavant". Calduch ha explicat que "hi ha moltes qüestions desenvolupades, però també n'hi ha moltes per fer, com són les campanyes per l'us de renovar l'aigua, dotar d'una potabilitzadora o regular les piscines". També plantegen la creació d'una empresa local dedicada a la promoció de l'eficàcia de l'energia o ordenar les zones rurals amb una xarxa de serveis. En aquests últims tres anys, ICV-EA considera que ha aconseguit una bona capacitat de gestió, com ho demostren les ajudes rebudes per la Regidoria de Medi Ambient, que pugen a 1,7 milions d'euros aprovats i 400.000 més que en concessió.